Honken Hero Joined 19 May 2000 Messages 906 Location Umeå 8 May 2002 #1 Jag har just lånat WHFRP av en kompis men det i den var tyvärr karaktärsbladet borta, någon som vet om det finns något ute på nätet?? /Honken
Jag har just lånat WHFRP av en kompis men det i den var tyvärr karaktärsbladet borta, någon som vet om det finns något ute på nätet?? /Honken
Magnus Seter Ansvarig utgivare Staff member Joined 24 Nov 2000 Messages 12,769 Location Stockholm 9 May 2002 #2 Testa den här länken på utgivarens hemsida http://www.hogshead.demon.co.uk/WFRP-Charactersheet.pdf
Honken Hero Joined 19 May 2000 Messages 906 Location Umeå 9 May 2002 #3 Re: Testa den här länken på utgivarens hemsida Tack och bock! /Honken!
A Archer Swashbuckler Joined 22 May 2000 Messages 1,999 Location Mölltorp, Sverige 13 May 2002 #4 Re: Testa den här länken på utgivarens hemsida Du kan även få, om du så önskar, använda det forumlär jag bifogar med detta inlägget. Det är kanske inte det snyggaste, men det är funktionellt.
Re: Testa den här länken på utgivarens hemsida Du kan även få, om du så önskar, använda det forumlär jag bifogar med detta inlägget. Det är kanske inte det snyggaste, men det är funktionellt.