Nekromanti Wilpers vänner firar wilpers födelsedag?

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag noterar att min 35e födelsedag infaller under den sista helgen i april i år. Samma helg som omedelbart följs av valborgsfirande under den påföljande måndagen och tisdagen. Det blir med andra ord långhelg för folk med klämdagar, och kan bli långhelg för folk som kan ta en dag ledigt (måndagen 30 april).

Samtidigt är det dags för Nordnordosts 10e knytkonvent. Och om man plussar ihop min, Enhörnings och hundens ålder blir det 70! Det borde gå att göra något lite större av det hela.

Än så länge är jag inte redo att gå ut med någon formell inbjudan, men jag skulle ändå vilja sondera intresset:

Du som är min vän och forumit, skulle du kunna tänka dig att resa upp till Luleå för ett knytkonvent?

Det är en lång väg att resa för de flesta av er, men om ni är listiga och slår er samman kanske ni kan resa i en liggkupé, och börja spela redan på resan.

Rickard

Urverk speldesign
Om jag bor närmare vid den tidpunkten så vore det inte helt omöjligt att komma på besök. :gremsmile:

/Han som verkligen saknar sin telefon på landet, då han inte har internetuppkoppling där vilket har försenat hans flyttplaner

GnomviD

Heresiark
Jag visste inte att det var ett så celebert tillfälle! Kul! Inte för att det är så långt att resa, men med kommer jag vara. Och är det någon utomsocknes som behöver mat och husrum finns jag till hands.

wilper said:
Det är en lång väg att resa för de flesta av er, men om ni är listiga och slår er samman kanske ni kan resa i en liggkupé, och börja spela redan på resan.
Nördkupén är en av de bästa delarna av konvent. :gremwink:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Absolut, att resa i liggkupé med vänner är ett riktigt nöje. Mina minnen från GothCon-resorna består säkert till 50% av liggkupéer. :)

w176

Förlorad dotter
Vi har en massa awesome spelpass planerade till konventet. Jag lovar att bjuda på Kult, troligen med Den Yttersta Domen regler

GnomviD

Heresiark
w176 said:
Vi har en massa awesome spelpass planerade till konventet. Jag lovar att bjuda på Kult, troligen med Den Yttersta Domen regler
Vänta, skriver du Kult med DYD-regler också? Awesome! :gremlaugh:

Själv bjuder jag på vanilj-Den yttersta domen, Monsterhearts & Dogs in the Vineyard. Är ni sugna på att dra på indiekonvent vet ni vars ni ska.