G
Guest
Guest
Ja. I och med att man skaffat sig en ny maskin med Vista installerat (Nej Krank, jag var inte tvungen, jag betalade och klickade i "Vill du ha Windows Vista"). Lite skeptisk men inte framtidsfientlig så tyckte jag att det var dags med det nya operativet. Så nu har det gått några dagar. Jag har säg, plöjt genom det viktiga, jag har testat alla program jag brukar använda mig utav, testat en massa spel, hårdtestat operativet och maskinvaran (fast det är egentligen inte det jag tar upp här) och måste faktiskt säga att jag är nöjd.
Jag känner igen det mesta. Allt är som XP men ordentligt tillfluffat. Innan maskinen kom så sa jag till mig själv "Äsch, jag behöver inget Vista Aero, jag kör med XP snitt, det blir fint" Men nu har jag som sagt testat, och Vista är inte bara snabbare än XP, det är helt klart mer tilltalande och det känns verkligen fräscht!
Nåväl... Ok, inget nytt på fronten om man jämnför med en Mac, men för oss PC användare som kör med Windows så tror jag Vista är välkommet....
Lagt ut lite dumpar på mitt Vista här.
Hur upplever ni Microsofts nya operativ? Vad bra, vad är anus?
Later!
Jag känner igen det mesta. Allt är som XP men ordentligt tillfluffat. Innan maskinen kom så sa jag till mig själv "Äsch, jag behöver inget Vista Aero, jag kör med XP snitt, det blir fint" Men nu har jag som sagt testat, och Vista är inte bara snabbare än XP, det är helt klart mer tilltalande och det känns verkligen fräscht!
Nåväl... Ok, inget nytt på fronten om man jämnför med en Mac, men för oss PC användare som kör med Windows så tror jag Vista är välkommet....
Lagt ut lite dumpar på mitt Vista här.
Hur upplever ni Microsofts nya operativ? Vad bra, vad är anus?
Later!