Nekromanti [WoD]Salubri disciplinen

Recca

Femme Fatale
Jag tänkte slå ihop salubri disciplinerna till en enda discipline. Syftet är att göra den roligare eftersom den gjorts möjlig att lära sig inom spelgruppen. Båda varianterna är ganska dåliga och tråkiga. En har med healing att göra och den andra med strid. Och så kan salubrin välja vilken som ska aktiveras. Kan också begränsas av att bara en del av disciplinen kan vara aktiv åt gången, vilket fortfarande gör den mer användbar men också mer exklusiv.

Bra idé?

God45

#PrayersForBahakan
Det låter okej, båda disciplinerna är rätt svaga och kan behöva biffas upp och det här låter som ett sätt att göra det på :gremsmile:

Personligen hade jag gett dem lite Bali krafter och själsätande krafterna det går rykten om också för jag gillar Salubris som vagt satanistiska och opålitliga, men det är jag :gremwink:

Recca

Femme Fatale
God45 said:
Det låter okej, båda disciplinerna är rätt svaga och kan behöva biffas upp och det här låter som ett sätt att göra det på :gremsmile:

Personligen hade jag gett dem lite Bali krafter och själsätande krafterna det går rykten om också för jag gillar Salubris som vagt satanistiska och opålitliga, men det är jag :gremwink:
Mm, vore coolt.