Nekromanti Wohoo!

Basti-kun

Veteran
Western e roligt, men Gemini är roligare!

stridssystemet i den gamla utgåvan är TRÖÖGT, de nya är helt ok!

tusse-san

Veteran
Ja, visst är Gemini bättre... Och jag håller med om att stridssystemet i den äldsta versionen är TRÖÖÖÖÖG!

Rosen

Myrmidon
<I>Western e roligt, men Gemini är roligare!</I>

Hmm... Och på Gemini-forumet skriver han så här:
<I>Ny här... Gemini rockar... fast inte lika mycket som Shenmue!!!!!!</I>

(Shenmue är ett TV-spel.) Anar vi nån sorts plan bakom det här..?

--
Åke

G

Guest

Guest
Jag, och många användare med mig, uppskattar inte att man fyller forum med mer eller mindre idiotiska inlägg. Du har nu skrivit i så gott som varje forum och allt har varit lika intetsägande. Sluta flooda forumena och tänk efter en gång extra innan du skriver nåt!

//Johnny

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu

Gandalf

Veteran
Är det bara jag

som tror att Tusse-san och Basti-kun är samma person.
De käbblar om olika saker i stort sett alla forumen och alla deras meddelanden är skickade på ungefär samma tid.... klart misstänkt. Om de inte slutar, stäng av dem.
/G

Riddaren

Swashbuckler
Håller fullständigt med. Forumen är till för förslag och diskussioner. Okey, man behöver inte gilla alla rollspel, men man skall också då kunna förklara varför så att det kan bli en diskussion. Annars är det bara värdelösa inlägg utan någon synnerligen anledning.

Riddaren

En person som glömmer allt, är väldigt bra på att minnas att denne glömt bort allt.

Gardener

Champion
Snälla sluta!

Eller det faktum att de har samma IP-nummer?

Basti-kun/Tusse-san: Snälla sluta upp med dina dumheter, det ger ingenting.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu

tusse-san

Veteran
Re: Snälla sluta!

Jag förstår vad att ni tror det, men kolla mitt IP-nummer på det här inlägget då!
Jag kan förklara mig!
Basti-kun är min kompis, och han bestämde sig för att börja skriva på forumet när ja berättade om det.
Så han började skriva på en lunch-rast i skolan (eller nån lektion, kommer inte ihåg).
Och ja visste att han skrev så jag svarade på alla hans konstiga/dumma inlägg.

Ni kanske inte tror på mig, men min kompis "Rach" här på forumet kan också bevisa att han är en annan person,
Rach, berätta!

G

Guest

Guest
Re: Snälla sluta!

Jag är inte, tror inte heller att nån annan är, intressard av vem som är vem i den här soppan. Summan av allt är att man inte ska skirva en massa onödiga inlägg. Inse detta och gör det nu! Era diskussioner om och er smutskastning av varandra får ni ta privat. Det intresserar inte mig eller någon annan. Skärp er!

//Johnny, betrakta tråden som låst

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
johnny@rollspel.nu