Nekromanti Woohoo ! Det blir SyCon iår !!

Johan K

Gammal & dryg
Inte utan att mitt hjärta gjorde en frivolt av lycka när jag gick in på SydCon's hemsida för att kolla läget. Ifall det blev nått, inte utan att man blev välldigt glad när man läste vad som stog där !!
Så man gör hatten av för SKuD !!!

/ Johan K, som hade just SydCon som sitt första konvent.

Lycan

Hero
Helvete vad fett! Vi måste arrangera något! Rollspel.nu-figurslagsspel eller whatever.

- L

Johan K

Gammal & dryg
Helvete vad fett! Vi måste arrangera något! Rollspel.nu-figurslagsspel eller whatever.
Jahaadå, för det ska vi !!
Är med på det mesta, så att säga.

MrG

Swashbuckler
Japp, och skulle det inte vara kul om man lobbade hårt och proppade dem med scenarion, så man skulle kunna få tillbaka SydCon som rollspelskonvent :gremwink:

-Gunnar (har just fått sista korren på GothConscenariot, så nu kan man ju skriva nått annat)

Lycan

Hero
Skulle någon vara intresserad av att slänga ihop något kan man ju dra det i den här tråden. Jag är lite småsugen på att ta mitt lokalnationalistiska ansvar.

- L

Johan K

Gammal & dryg
Japp, och skulle det inte vara kul om man lobbade hårt och proppade dem med scenarion, så man skulle kunna få tillbaka SydCon som rollspelskonvent
Det skule ju inte vara helt fel med lite lobbande åt det hållet ja.. =)
Skulle vara änn trevligare om du & rollspelsbaren kunde komma till SydCon. Det hade varit ämlans trevligt !

MrG

Swashbuckler
Av tradition är SydCon ett av våra (Rollspelsbarens) "prioriterade" konvent, dvs finns det rollspel (även om det inte finns kan hända) och vi har möjlighet så åker vi. Men det var en bra bunt år sedan senast.

Och i år tisslar jag lite med andra om man skulle kunna prata ihop sig en bunt arrangörer och hjälpa till så det åter blir ett rollspelscenario. Nu är det sluttampen också för många av dem i GothConskrivandet, så det kan vara dags att fundera fram över...

-Gunnar (som ska testa att spela något producerat av ASF för första gången ikväll)

Johan K

Gammal & dryg
Ok, trevligt at det är/har varit ett prioriterat konvent.
Så då hoppas ja som sagt at ni har möjlighet att komma iår.