Jag spelar inte själv, men en vän till mig är helt såld på det. Gillar man stridsvagnar och strid där dessa är inblandade är det enligt honom skitroligt (han är dessutom väldigt motorintresserad och finner nöje i spelet även på detta plan, som jag har förstått det). Det ska enligt honom finnas stor variation i spelets olika stridsvagnar och man kan hitta en taktik som passar en sätt att spela.Johan K said:Detta spela har fladdrat förbi mig vid några tillfällen...
Är det någon av er här på WRNU som testat det hela & kan säga om det är bu eller bä, samt berätta lite mer om det hela..
håller jag med om allt, det finns ganska många sextiotals tanks, hos soviet finns det några få, men kina och frankrike består nästan enbart av sådana, övriga faktioner har jag dock inte koll på så noggrant.(några från innan kriget, några high-tiers från 50-talet),
Finns inte en enda fransk tank ifrån 60-talet. AMX-50-120 projekter (AMX-50 projektets tredje fas) var i 50-talets början. AMX-13 påbörjades på 40-talet och till och med den högsta Bat-Chatten är en 50-talsdesign.Dzerzinskij said:Förutomhåller jag med om allt, det finns ganska många sextiotals tanks, hos soviet finns det några få, men kina och frankrike består nästan enbart av sådana, övriga faktioner har jag dock inte koll på så noggrant.(några från innan kriget, några high-tiers från 50-talet),
Men ja det är kul, lite väl grindigt när man kommer upp sig, men det är inget man behöver tänka på om man väljer en bra linje med tanks.
/Zorbeltuss