Nekromanti WoW! World of warcraft folk?

Storuggla

Champion
Jag vet att Nightowl, Vulf och chrull spelar det. Öh, och Magnus Seter. Och Dr Graevling. Sen vet jag inga fler.

Storuggla, rör inte heroinet

seinet

Swashbuckler
Jag spelar också, fast jag skall nog börja spela varannan månad istället, har inte loggat in på flera dagar nu. Har min huvudkaraktär på Bloodscalp och är med i gillet Hrafnin Flygur.

/Seinet Wintermute - Skall snart sova

DODswe4

Hero
Spelar på Agrramar, fast det är egentligen den sugigaste servern :gremcrazy: 80% alliance 20% horde, så ja inge vidare för balansen, fast vill man bara PvE:a så är det lugnt

Tyr

Hero
Jo, jag spelar. Har karaktärer på Argent Dawn, Frostwhisper och Terenas.

thark

Hero
Jag spelade på Shadowsong, tills jag insåg att även om jag fortfarande kunde avnjuta det jag gillat i spelet tidigare, fanns det inte en chans att vettigt avnjuta det som jag insåg snabbt blev det allra roligaste i spelet—Battlegrounds—eftersom Allians:Horde-fördelningen på servern var ca 4:1.

Vid det laget orkade jag inte starta om med lågnivåfigur igen—dels som det nu faktiskt var högnivåspelet jag ville ha roligt med, dels som jag i vilket fall skulle sakna de lokala vänner och bekanta som varit anledningen till att jag spelade på SS till att börja med för mycket för att kunna njuta av spelet.

Kanske kommer jag att få ett ryck och börja spel igen någon dag (att få diverse ryck ligger i min natur), men tills dess är kontot stängt.

ikaros

Warrior
Har karaktär på Argent dawn (där jag heter Inalea, sorry ymir :gremlaugh:) och Dragonmaw(där jag heter Jupiter)

spelar i regel med lvl 60 warlocken på dragonmaw och är med i guilden Holy warriors...