Nekromanti WRNU Födelsedagsfest Göteborg

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Kan någon ta på sig att stå för tallrikar att äta tårtan på samt bestick att äta den med?

Eller finns detta på båten så att det räcker till oss cirka 10 som kommer?

Zappelina

Swordsman
Caligo, skulle du vilja posta en vägbeskrivning igen? Jag var inte förutseende nog att spara en sådan sak från gamla forumet :) Ska bli kul ikväll!

Nes

Veteran
Skulle man kunna få vägbeskrivning igen? Jag har givetvis glömt och inte sparat den.

Caligo

Swashbuckler
Fartyget heter "dockan" är ett stort vitt fartyg. Båten ligger ungefär vid gasklockan. Busshållplatsen heter Falutorget. Vill man gå så är det ca 700 meter öster om Göta Älvbron.

Caligo

Swashbuckler
Hej hej! Kan någon ta med sig mic som går att koppla in i datorn? USB eller 3.5 mm phono.

Nes

Veteran
Tack för igår! Det var väldigt trevligt, och hoppas det blir något liknande snart igen. Det var synd att jag behövde gå så tidigt, jag hade gärna spelat något mer spel. Det gick ju sådär på mustaschmemory.

slanfan

Hero
Jag instämmer med Nes. Tack för igår! det var kul att se er. Tack för tårtan och även "wow! vilken båt!"

Pilzefrau

hon/henne
Vi som var kvar längst spelade Space Cadets, vilket var himla roligt att få plocka fram igen! Det gick förvånansvärt bra för att ha en så full Weapons Officer, men spelet var lite för långt för hur sent vi påbörjade det, så vi packade ihop efter att ha plockat på oss en kristall av tre.

Även jag vill tacka för trevligt umgänge, god tårta och en tuff båt!

Caligo

Swashbuckler
Tack alla som kom för en trevlig kväll! Jag hoppas på ett minispelkonvent på flytetyget... kanske i sommar? Mini-Megacon?