Nekromanti WRNU födelsedagsfest i Umeå

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag vilar inte riktigt mellan arrangemangen just nu :gremsmile:

Fredagen 21/2 är tanken att det ska till någonslags firande eftersom forumet fyller 15 år i år. I Göteborg verkar det bli festande på fartyg, men vad ska vi hitta på i Umeå?

Fikaträff på café? Kanske kan låna café-delen på Klossen för någonslags umgänge? Spela spel? Dricka öl på Bishop's Arms?

Berätta hur ni vill fira! Ska det bokas bord/lokaler någonstans så är det dags att göra det nu, tror jag.

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Hur många skulle vi kunna tänkas vara som vore intresserade av nått sånt här,vet inte riktigt hur många ume bor som hänger här egentligen.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag kan tänka mig att vi är 5-10 som hänger här och bryr sig. Sen är det väl upp till oss om vi vill bjuda andra, beroende på aktivitet.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag tänker så här: fika på caféet på Umeå Östra kl 16:00 på fredag. Är det en tid som funkar?

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Björn Wärmedal said:
Jag tänker så här: fika på caféet på Umeå Östra kl 16:00 på fredag. Är det en tid som funkar?
Jag kommer inte kunna vara med, har pendlat mellan akuten vårdcentralen och sjuksoffan hemma hela veckan.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Change of plans:

Vi verkar inte bli så många, så vi tar nog studentpuben Origo (bredvid iksu) kring 15:30. De har öppet till 17:30 ungefär, så det blir ingen långkörare. Det brukar vara en del folk, men jag ska försöka fixa sittplats.