Nekromanti wrnu på Lincon

Ackerfors

Alas, your rapids!
Funderade på det som vi skrev om i Korta spel-tråden på allmänna spelforumet om ifall man skulle försöka ockupera ett klassrum och sätta upp en lite skylt med rollspel.nu. Hur stort är intresset för det? Jag skulle tycka det vore roligt, men det är ju jag. :gremsmile:

---

Är det någon som känner för att spela något så har jag en del hål i schemat. Skicka ett pm isf. :gremsmile:

Gardener

Champion
Man skulle ju kunna dela sovsal eller nåt och ha som homebase, men det är alldeles för jobbigt att vara på plats jämt.

Ska se om det hinns med att fixa buttar tills LinCon... Ett förslag som Krille (tror jag det var) kom med på GothCon var att vi skulle fixa en mall som man kan skriva ut, klippa ut och stoppa in i en sån där genomskinlig namnskylt som folk brukar ha på konferenser. Man skulle då kunna ha plats för att fylla sitt namn eller nick också. Kan detta vara intressant? Isf skulle vi lätt kunna ordna såna som man kan få för en femma eller nåt om man inte har möjlighet att fixa själv.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Homebase vore trevligt för det är jobbigt att leta rätt på sovplatser och så.

Det vore intressant, även om jag snart ska påbörja arbetet med årets hemmagjorda Yassilus-t-shirt. :gremsmile:

chrull

Stockholm Kartell
Jag måste bara varna för att det finns personer i här i redaktionen som snarkar något fruktansvärt :gremlaugh:

Jag minns gazette-redaktionen på gothcon 2001(?) Det var svårt att sova :gremlaugh:

chrull

Ackerfors

Alas, your rapids!
ROTFLTHTSASTCMMMWIATIHEPMASCTPATTMTMHAAOTIYFYSFPOS

"Rolling On The Floor Laughing Too Hard To Stop And Scaring The Cat, Meanwhile My Mom Walked In And Thought I Had Eaten Poinsonous Mushrooms And She Called The Paramedics And They Took Me Too Mad House And All Of This Is Your Fault You Stupid Fathead Piece Of Shit With Your Lame Jokes That Make Me Laugh This Much You Bastard" för er som inte kände till den förkortningen... :gremlaugh:

Feuflux

omjonasson.se
Funderade på det som vi skrev om i Korta spel-tråden på allmänna spelforumet om ifall man skulle försöka ockupera ett klassrum och sätta upp en lite skylt med rollspel.nu. Hur stort är intresset för det? Jag skulle tycka det vore roligt, men det är ju jag

Låter mycket bra. Som jag sagt vid femtioelva olika tillfällen (men aldrig minns till vilka...) så ligger lincon mitt i tentaperioden och gör att jag inte kan spendera så mycket tid där.

Dock skulle det vara skoj att köra ett kortare äventyr med Feng Shui med nåt rollspel.nu-gäng så om ni som har en massa olika planer lyckas hitta någon gemensam lucka kan ni säga det till mig så försöker jag låta bli att plugga just då. :gremsmile:

Annars kommer jag nog drälla runt på lincon ett slag och kolla läget och då låter det som en mycket kul idé att ha en gemensam träffpunkt... det är ju "bara" 5 personer här jag vet hur de ser ut så alla andra skulle jag bara traska förbi (om nu inte de känner igen mig).

Saker att ropa om man känner igen mig och vill dra till sig min uppmärksamhet:
1. Feuflux
2. d12 är en skitkul serie
3. klichéer är ju jätteroliga
:gremsmile:

Gardener

Champion
Förlåt, det var inte meningen [NT]

=] Klart bra förkortning, bör vara mycket användbar i många situationer.

NT = Nästan Tomt

chrull

Stockholm Kartell
LTMTEIIA

Laughing to much to express in internet acronyms. Klart mer användbar :gremsmile:

Ackerfors

Alas, your rapids!
s[ant] att jag borde använt det... :) [nt]

[color:\\"black\\"] [/color]

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nemas problemas

Haha, jag var ju tvungen att använda den någon gång och nu var första bästa tillfället... Används ofta...eller inte... :gremlaugh:

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Är det någon som känner för att spela något så har jag en del hål i schemat. Skicka ett pm isf. "

Vissa stackare dras ju med slöa spelare som inte kan bestämma sig förrän i sista minuten. Men det vore hemskt konstigt om jag inte skulle kunna klämma in något extra i alla fall.

walium

Ganska töntig, faktiskt
"Man skulle ju kunna dela sovsal eller nåt och ha som homebase, men det är alldeles för jobbigt att vara på plats jämt. "

Somliga lyxglidare kan ju traska hem till sin egen snarkfria säng istället för att behöva sova på plats. :gremwink:

" Kan detta vara intressant?"

Absolut!

Johan K

Gammal & dryg
Oj !!

Det där var nog den absolut längsta förkortningen jag set, ALLA kategorier !! :gremtongue:
Men det var ju iaf en jäkligt bra förkortning.... :gremgrin:

thark

Hero
Jag kommer bara att ha brädspel på schemat och eftersom jag inte har några direkta förhoppningar om att komma till några finaler lär jag ha en hel del tid tillgodo åtminstone mot de senare dagarna, så det är alltid öppet för aktiviteter. :)