Nekromanti Wrnu-träff i Lund..

Johan K

Gammal & dryg
Hepp !
Nu när det har pratats/pratar om en sånadära träff i linköping så nluv jag sugen, igen, på att ha nått här i Lund/Malmö...
Tänkte att vi kunde ta en kopp kaffe, eller nått sådant & lira lite spel av nått slag.
För min del så kan jag ta med mig Spank the monkey, Once upon a time & Trygg-Trokel.
Hur låter detta ? Finns det något intresese för detta ? :gremconfused:
Datum & sådant kanske vi kan bestämma lite senare...

/ Johan K, som tänkte käka en Billys panpizza & lite cola i denna stund.. :gremtongue:

Foggmock

Myrmidon
Eller Malmö..

Ety när jag kommer ner i December så kommer jag befinna mig 15 minuter sydöst om Malmö, och jag vet inte om Maria har jättelust att skjutsa mig hela vägen till Lund, och så är jag snål och lat också.

Jag kan ta med mig min lila väska fullproppad med Looney Labs-spel isånafall.

Foggmock - som egentligen menar att vi ska ha en wrnu-träff i Malmö i december och inte att Lundaborna ska anpassa sig efter honom

Johan K

Gammal & dryg
Malmö, funkar..

Självklart funkar Malmö, är ju inga problemas att ta sig dit.
Man får ju hoppas att det blir nått snart & absolut nått i december, då det är så där lite lätt trist väder här..
Av ren nyfikenhet, vad ska dy pyssla med här nere i skåneland ??

/ Johan K, lite lätt nyfiken.... :gremgrin:

Foggmock

Myrmidon
Re: Malmö, funkar..

Man får ju hoppas att det blir nått snart & absolut nått i december, då det är så där lite lätt trist väder här..

Ja, mitt inlägg var ju som sagt mest en markering att jag då kommer ner och gärna hittar på något, men det blir inte innan december. Ni får ju gärna ha wrnu-träffar utan mig.

Av ren nyfikenhet, vad ska dy pyssla med här nere i skåneland ??

Sluta snoka. Jag ska besöka min flickvän, givetvis. :gremblush:

Foggmock - och spela Britannia med Ymir