Nekromanti www.eldorin.com

walium

Ganska töntig, faktiskt
Sidan är visst uppe igen ser jag, men har bytt inriktning från western till pirater. Någon som vet mer om hur den är tänkt att fungera?

Eldorin

Veteran
Hej. Det är ju bara jag som kan svara på det och här kommer svaret:

För några år sedan startade jag upp Western Play by Forum på eldorin.com det var en succé och alla hade jättekul.

Däremot blir det alltid strul. Jag hade för lite tid att sköta, spela och förnya idén, därför dog det ut lite undan för undan. Detta var ju inte ett stort fel för alla som var aktiva styrde allt jättebra på egen hand.

Det stora problemet var något helt annat. Min domän kraschade och jag förlorade allt (trodde jag, hittat backup på cd).

Har sedan länge ett nytt webb hotell och allt fungerar bra, men beslöt mig för att inte lägga upp western sidan igen.

Den nya sidan är förberedelser för ett rollspelsprojekt jag har hållit på med ett tag och där jag räknar med att det resulterar i ett färdigt material på ca 300 sidor. Det är inriktat på Pirat och Handels miljön ca 1680 men övergriper ca 1400-1850.

Att sidan finns är för att fler skall kunna ta del av arbetet och även hjälpa till med arbetet.

MVH

Magnus