Nekromanti www.eonse.com - Eon SE - Ny Eon-samlingspunkt!

Emil

Hero
Hej allihopa, idag öppnar den nya svenska webbsidan Eon SE som naturligtvis handlar om just Eon. Här följer ett litet klipp från min nyhetsartikel:

Då slår vi upp dörrarna för den nya svenska webbsidan om rollspelet Eon, Eon SE. Det grundläggande syftet med sidan är att skapa en grund för ett allmänt nätverk med Eonsidor på nätet. Tyvärr är det ju så att antalet webbsidor om det kritikrosade och storsäljande fantasyrollspelet kraftigt sjunkigt, och därför ska vi göra vårt bästa för att råda bot på detta, dels genom återupprättandet av Eon-webbringen och erbjudande av eonse.com-subdomäner till andra sidor, dels genom att skapa en sida som alla Eon-spelare, och -spelledare kan samlas runt.

[...]

Välkommen till Eon SE! Sidan innehåller massor av nytt material och nya spelrecensioner som du inte ska missa, dessutom erbjuder vi från och med idag gratis dittnamn@eonse.com-adresser. Genom att gå med i vår nyhetsservice kan du dessutom få reda på allt som händer i Eon-världen både på nätet och IRL.

/Emil - Resten kan du läsa i nyhetsavdelningen av rollspel.nu

Virocon

Swordsman
Jag måste nog erkänna att jag blev lite förvirrad av din sida... Den ser ut att vara under uppbyggnad fortfarande.
Nog för att jag har stor tilltro till projektet, men... Jag känner mig ändå rätt så osäker. Hur hade du tänkt dig att man skulle göra för att få den där gratis dittnamn@eonse.com-adressen förresten?

Emil

Hero
Jag måste nog erkänna att jag blev lite förvirrad av din sida... Den ser ut att vara under uppbyggnad fortfarande.
Nog för att jag har stor tilltro till projektet, men... Jag känner mig ändå rätt så osäker.

På vilket sätt känns sidan ofärdig? Jag är intresserad av alla kommentarer!

Hur hade du tänkt dig att man skulle göra för att få den där gratis dittnamn@eonse.com-adressen förresten?

Klicka bara på bannern och fyll i ditt namn, mail osv.

/Emil