Nekromanti www.rollspel.nu på LinCon, väl?

Sodivra

Champion
Äsch, ska vi bestämma någon tid eller?
Gardener sa att han kunde sätta upp en lapp och föreslog sista passet på Lördag, medans Foggmock föreslog onsdagen.. Kanske två tider, en i slutet och en i början? Som onsdag kväll och lördag kväll, eller torsdag morgon och lördag kväll?

Ackerfors

Alas, your rapids!
Varför inte...

...bestämma mer eller mindre hela konventet? Bestäm plats så kommer antagligen jag och Walium (och gardener?) antagligen stå och spela diverse brädspel där. Jag har inget inplanerat så jag kommer vara ledig mer eller mindre från torsdag morgon till lördag kväll. Jag kommer ha min nya och förra årets Yassilus-kortärmade sportskjortor och mobilen på mig så om ni vill ha tag på mig, slå en pling till 0739542043 och hoppas på att mobilen är laddad. :gremsmile:

Jag är datorlös från och med i morgon bitti så det här blir väl mer eller mindre det sista ni hör från mig innan Lincon och jag hoppas att få se så många som möjligt av er där... :gremsmile:

Gardener

Champion
Jag kan inte lördag kväll ser jag nu, lördag förmiddag har jag inget speciellt för mig, förutom att gå å hälsa på lite gamla polare som kommer sitta å supa skallen av sig. Å eftersom jag inte kommer göra det lär det inte vara överdrivet kul att stanna där under en längre tid. =]

Gardener

Champion
Re: Varför inte...

Jepp, har skrivit upp ditt nummer nu, på samma lapp som beställningsnumret för sj-biljetten, så jag bör lyckas få med mig den. =]

Har naturligtvis inte kommit mig för att höra med LinCon om lokal, men jag har hört ryktas om att det är problem med sovsalarna, man blir utkastad på morgonen eller nåt sånt. =/
Ett förslag är att sitta å hänga vid nåt specifikt bord i cafeterian, den kommer vara på ett väldigt lämplig plats där mycket folk kommer passera, så det lär vara rätt bra.

Jag kommer ha samma gamla långa hår och ofantliga kroppshydda, samt som extra körsbär på toppen en riktigt ful fiskarmössa från Sveroks Riksmöte 2000 fylld med massa gamla konventsbuttar. Lär vara svårt att missa mig. =] Fast massa konventsbuttar på hatt är jag inte ensam om, så se till att övriga attribut stämmer också. Eller prata med dem ändå, de är trevliga de andra också. =]

De som vill ha mitt mobifånnummer får pm:a eller maila mig så får ni det förresten.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Beskrivning... :)

Jag kommer nog se ut ungefär såhär:

Och för en mer ingående beskrivning: svart halvlångt hår, sunkiga kläder, lång, smal, halv-skatarkläder/ shorts, på överkroppen Yassilus-tshirt (som sagt).

De som vill ha mitt mobifånnummer får pm:a eller maila mig så får ni det förresten.

Ett PM är på väg...

Foggmock

Myrmidon
Re: Varför inte...

Problemet består i
A. Vi får inget eget klassrum att leka i.
B. Cafeterior är i regel ganska livliga ställen.

Jag tycker såklart att vi ska ägna onsdagspasset åt att smäda varandra i Junta, opta våra karaktärer i Munchkin och backstabbas i Dippe tillsammans med folket vi faktiskt känner, forumiter som kanylare. Framåt slutet av konventet är iallafall jag ledig, och söndagen är ju ytterligare en synnerligen bra tid att softa tillsammans om folk inte har ett alltför stressat schema på att komma hem.

Torsdagsmorgonen är ganska värdelöst då rollspelspassen sätter igång på riktigt, och det är de som slukar folk liksom. jag ska spelleda båda passen på torsdagen och ett pass på fredagen.

Vi kan ju ha en bautaträff nu imorrn och sen bestämma en plats man ska ta sig till om man är sysslolös. vi kanske kan muta till oss ett par bord i cafeterian lite avskiljt.

Foggmock

Myrmidon
Re: Beskrivning... :)

Själv ser jag ut något åt detta hållet , fast med mycket kortare hår.

jag är dock hardcore och hävdar att det inte är nån fara att slänga ut sitt mobbenummer här..

073 6226 877 <-- vassegoa att ringa om ni saknar mig. om inte annat kan ni ju ringa en signal och sen lägga på så får jag gissa mig fram. :gremsmile:

Dimfrost

Special Circumstances
Jag kommer att spela Magic mest hela tiden (det är SM fredag-lördag), men någon gång borde jag väl kunna slinka förbi. Eftersom jag känner igen Linköpinsfolket sen forumträffen (dvs Yassilus &co) så borde jag väl kunna hitta er.

/Dimfrost

Ackerfors

Alas, your rapids!
Eftersom jag känner igen Linköpinsfolket sen forumträffen (dvs Yassilus &co) så borde jag väl kunna hitta er.

Hehe, ironiskt att du skrev "Yassilus & Co" eftersom jag är från Norrköping, men det ska bli redigt kul att träffa er igen! :gremsmile:
Och förresten så har du ju fått en del beskrivningar nedan om hur Foggmock och Gard ser ut så, det bör inte vara så svårt att hitta oss (speciellt inte om Gard verkligen ser ut som han beskrev sig... :gremwink: ).

thark

Hero
Re: Beskrivning... :)

Jag har bokat in spel ganska exakt HELA konventet, givet att det faktiskt är därför jag går, men man vet ju aldrig, kanske blir det någon ledig stund nånstans, om inte annat åker jag ut tidigt i något spel. :)

Ser ut i enlighet med http://thark.cjb.net/thark/pix/miscphoto/ men just nu med svart skjorta och lite mer hår.

Dimfrost

Special Circumstances
Jo, jag vet ju att du bor i Norrköping, men med "Linköpingsfolket" menade jag "folket som var på forumträffen i Linköping" och inget annat. :gremsmile:

/Dimfrost

Sodivra

Champion
Ääääsch

Jag letar upp dig, om inte du sätter upp så kan ju alltid jag göra det.. Vi ses på något sätt!