P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 8 Nov 2012 #1 WAJP Attachments 2506.jpg 40.9 KB Views: 0
solvebring Superhero Joined 19 Mar 2004 Messages 13,027 Location Fellingbro/Arboga 8 Nov 2012 #2 Som jag skrev på FB så är den här så fördjävla go'! ... Fast kan det bli annat när man snackar svärd och dödskallar ...
Som jag skrev på FB så är den här så fördjävla go'! ... Fast kan det bli annat när man snackar svärd och dödskallar ...
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 8 Nov 2012 #3 Tack min vän, jag antar att man inte kan förlora på det Tack igen! solvebring said: Som jag skrev på FB så är den här så fördjävla go'! ... Fast kan det bli annat när man snackar svärd och dödskallar ... Click to expand...
Tack min vän, jag antar att man inte kan förlora på det Tack igen! solvebring said: Som jag skrev på FB så är den här så fördjävla go'! ... Fast kan det bli annat när man snackar svärd och dödskallar ... Click to expand...
J jjacobsson Veteran Joined 5 Nov 2012 Messages 72 13 Nov 2012 #4 Snyggt Per! Bra ljussättning och schyst karaktär. Vill ju gärna se den helt klar men den är redan cool som den är
Snyggt Per! Bra ljussättning och schyst karaktär. Vill ju gärna se den helt klar men den är redan cool som den är