Nekromanti Xenomorphs

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Xenomorphs
Shhhhhhssssss. Klonk. Dörren till den gamla rymdstationen gled upp. Ingen hade andats in den här luften på flera årtionden. Och ingen hade några planer på det heller. Ingen människa i alla fall.

"Va fan gör vi här nere egentligen boss?!"

"Håll truten stängd och vapnet på din axel istället, jag tänker!"

De hade kommit till en skiljeväg.

"Ge mig kartan!"

"Kartan" var en liten persondator med alla gångarna inprogrammerade.

"Vi ska till höger."

Jones, som gick i täten med sitt 12mm tu... (1613 fler tecken)

Gå till artikeln

Duddmannen

Hero
Yessss!
Mycket bra det här! Det fick mig att dra mig till minnes varför jag älskar att vara spelledare. Hehehe! Inspiration... Ah, en ny plan formas... Små rollpersoner i mörkret... Avskurna, ensamma och utan hjälp... Och så något som låter *vääässssss...* i mörkret...

Bobbis

Veteran
Okej, detta var den sämsta jävla skit jag läst i hela mitt liv

Stört språkbruk, saltpetersyra ska vara frätande? Rolig nyhet för Nobel kommitén. Väldigt orginell fälla som visst var jätte smart.

Sist men inte minst, vi har fått en ny viktenhet som enligt dig heter mm.

Citat: "Jones, som gick i täten med sitt 12mm tunga maskingevär höll blicken fokuserad på en punkt ca 20 meter framför honom."

Selly

Level 5 Laser Lotus
”Stört språkbruk[…]”

Du borde kanske ta en titt på ditt eget språkbruk (särskrivningar, bortglömda skiljetecken, etc.) innan du kritiserar andra såhär hätskt. Just a tip.

Storuggla

Champion
Kritik skall vara saklig och inte personlig [ANT]

Personangrepp – de som du dansat på gränsen till i samtliga dina kommentarer om Xenomorf-triologin – tolereras ej. Håll kritiken sakligare nästa gång.

Storuggla, er vänlige kvartersmoderator