Andy
Vila i frid
Vad är skillnaden mellan XP och antalet inlägg har på forumet?
Kan man få någon förklaring?. Just nu är det endast en personlig preferens från din sida som inte direkt säger mycket. Konstigast är det ändå att du vill ha kvar XP någonstans istället för att helt ta bort det. Då tycker jag att huvudargumentet till att det bör visas att man har bidragit till sidan slår mycket högre i betydelse, istället för att enkelspårigt visa hur många inlägg man har gjort. För vad har det för betydelse egentligen?Själv tycker jag att systemet suger, och det skulle ha avskaffats (man skulle ha sett hur många XP man hade i profilen, men vid inlägg och i användarlistan skulle inlägg räknas i stället)...
Nä, jag borde inte göra någonting alls.Du borde väl snarare ta bort helt antalet postade inlägg och gömma undan det så gott det går. Istället bör det visas hur man bidrar till sidan. I samma stund borde även det ses över hur bidragen ger XP också.
Jag tycker att man vid ett visst antal xp istället ska få bestämma andras titlar. Det kan bli hur kul som helst!Fria titlar är också en poäng, ja. Allt som minskar antalet meningslösa inlägg är av godo i mina ögon.