Nekromanti Yrken

JoakimSkoogh

Veteran
Enligt mej och min spelgrupp finns det ett väl valt men ändo förlitet val av yrken och start utrustning så om någon har gjort eller hittat bra tillbehör så ge gärna mej adressen

Maggan

Swordsman
Säger det igen..

Om du inte brukar läsa Codex, så skaffa dig några gamla exemplar. Däri finns bland annat "Idrottare" och "Kurir"...

->>Magnus<<-

Maggan

Swordsman
Codex [OT]

Det var väll mer rollspel i den tidigare (då när yrkena till Neotech fanns med), men själv rekommenderar jag den fortfarande varmt. Man får iaf LITE rollspel för pengarna, och det övriga i den är också mycket trevlig läsning... /images/icons/smile.gif

->>Magnus<<-

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Modifiera lite

Man kan ju (som det ofta kan bli självmant) välja det yrke som passar bäst (ligger närmast) till det man vill spela. Sedan så ändrar man lite på det för att få en bättre form. Kanske blanda flera yrken eller något sånt. Skräddarsy helt enkelt /images/icons/wink.gif.

chrull

Stockholm Kartell
i nästa nummer [ot]

så är det dessutom ett n2 äventyr med. tänker inte berätta nåt annat än att det finns där...

chrull - inte författaren.

chrull

Stockholm Kartell
Re: Roligt! [ot]

hur seriös kan ett ED scenario bli? :D

det här är bra. lite noir känsla. men jag skulle ju inte prata om det.. köp tidningen när den kommer istället.. bör bara vara en vecka eller två kvar ! :D

förresten. varför heter du maggan ibland och Maggan ibland? beror det på vad du skriver när du loggar in eller?

chrull

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Mysterium [ot]

Det är enligt "Gardener" ett mysterium varför vissa (det verkar bara drabba vissa) får sitt med små bokstäver ibland och som det ska vara andra gånger... Det skulle kunna bero på vad man skriver när man loggar in. Men än så länge är det dock ett mysterium. Vad jag vet iaf.

("Riddaren" och "Mr SL" ska tydligen också ha varit drabbade)

Riddaren

Swashbuckler
Re: Mysterium [ot]

"('Riddaren' och 'Mr SL' ska tydligen också ha varit drabbade)"

Skulle jag? Då är det verkligen ett mysterium, eftersom jag är ensam vid datorn och aldrig loggar ur. Därför är jag automatiskt inloggad när jag kommer till forumet.

Riddaren

Maggan

Swordsman
Mitt namn... [OT]

Jo, det beror nog på vad jag skriver. Hemma så har jag det sparat, så att jag automatiskt blir inloggad som maggan. en när jag loggar in i skolan så använder jag alltid stor bokstav. Ska fixa till det, för det stör mig så otroligt! /images/icons/dragon.gif

->>Magnus<<-