Enligt mej och min spelgrupp finns det ett väl valt men ändo förlitet val av yrken och start utrustning så om någon har gjort eller hittat bra tillbehör så ge gärna mej adressen
Det var väll mer rollspel i den tidigare (då när yrkena till Neotech fanns med), men själv rekommenderar jag den fortfarande varmt. Man får iaf LITE rollspel för pengarna, och det övriga i den är också mycket trevlig läsning... /images/icons/smile.gif
Man kan ju (som det ofta kan bli självmant) välja det yrke som passar bäst (ligger närmast) till det man vill spela. Sedan så ändrar man lite på det för att få en bättre form. Kanske blanda flera yrken eller något sånt. Skräddarsy helt enkelt /images/icons/wink.gif.
det här är bra. lite noir känsla. men jag skulle ju inte prata om det.. köp tidningen när den kommer istället.. bör bara vara en vecka eller två kvar !
förresten. varför heter du maggan ibland och Maggan ibland? beror det på vad du skriver när du loggar in eller?
Det är enligt "Gardener" ett mysterium varför vissa (det verkar bara drabba vissa) får sitt med små bokstäver ibland och som det ska vara andra gånger... Det skulle kunna bero på vad man skriver när man loggar in. Men än så länge är det dock ett mysterium. Vad jag vet iaf.
("Riddaren" och "Mr SL" ska tydligen också ha varit drabbade)
"('Riddaren' och 'Mr SL' ska tydligen också ha varit drabbade)"
Skulle jag? Då är det verkligen ett mysterium, eftersom jag är ensam vid datorn och aldrig loggar ur. Därför är jag automatiskt inloggad när jag kommer till forumet.
Jo, det beror nog på vad jag skriver. Hemma så har jag det sparat, så att jag automatiskt blir inloggad som maggan. en när jag loggar in i skolan så använder jag alltid stor bokstav. Ska fixa till det, för det stör mig så otroligt! /images/icons/dragon.gif
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.