Nekromanti Yrken

tordzek

Veteran
Hur gör ni om en karaktär fortfarande är anställd på sitt jobb. Blir dom in kallade i bland?

Hur mycket kostar ett hus? JAg lyckas inte hitta det bland utrusting.

Var kan man hitta bra N2 uppdrag/äventyr för jag är riktigt lusel på att komma på egna till detta spelet till skillnad från till exempel DoD. Hitils har vi bara spelat shadowdown berlin eller vad det heter. Det var mycket kul.

Jag har fler frågor men dom får jag ställa nåon annan gång

p.s
Har ni också problemet med att era böcker (regelboken) är dåligt bunden så sidorna, rammlar ut. OCh tror ni att jag får byta den i en spelbutik?

P|uT0NiUm

Swashbuckler
"Var kan man hitta bra N2 uppdrag/äventyr för jag är riktigt lusel på att komma på egna till detta spelet till skillnad från till exempel DoD."

Ge dem pistoler och låt det komma fiender. Om du har DoD-vana så är det nog ganska lugnt /images/icons/smile.gif.

Sorry, för att återvänta till den kalla och hårda verkligheten (eller nåt), så finns det några att ladda ned på neoGames hemsida.

"Hur gör ni om en karaktär fortfarande är anställd på sitt jobb. Blir dom in kallade i bland?"

Om han skiter i att gå på jobbet blir han nog kickad ganska snabbt /images/icons/wink.gif. Om han inte säger upp sig själv från början...

"Har ni också problemet med att era böcker (regelboken) är dåligt bunden så sidorna, rammlar ut. OCh tror ni att jag får byta den i en spelbutik?"

Jo, den håller verkligen inte länge. Min är nu perforerad och befinner sig i grön pärm /images/icons/frown.gif.

swazze

Swordsman
Ska karaktärerna spela nått uppdrag där jobbet är involverat typ ska utföra nått uppdrag åt företaget. Annars så är dom alldrig i tjänst utan helt enkelt äventyrare

www.sverok.se/bank finns det uppdrag. Sen har neogames själva släppt nått uppdrag som finns att ladda ner från www.neogames.se

ja N2-boken har en tendens att falla samman efter någre månader, men det är inte mycket att göra åt förutom att försöka limma ihop den igen

GrottrolletNaug

Swashbuckler
p.s Har ni också problemet med att era böcker (regelboken) är dåligt bunden så sidorna, rammlar ut. OCh tror ni att jag får byta den i en spelbutik?

Har samma problem med min N2 regelbok.
Tror inte man kan byta den i affären. Hörde dock om en snubbe som hade kontaktat Carl Johan Ström själv (han som styr och ställer på NeoGames). Vad som hände var tydligen att han skickade in pärmen till NeoGames som sedan skickade en ny upplaga av boken till honom.
cjs@neogames.se tror jag är hans eMail adress, ifall du skulle vilja tjöta med honom.

/Naug

swazze

Swordsman
Dom borde kosta på sig och släppa en inbunden, hårdpärms, N2 deluxe precis som de gör med EON