Black Dwarf
Hero
Nu kommer jag nog snart att bli flådd eftersom jag drar upp dethär efter att jag dragit upp rasfrågan. Men efter att man spelat DoD i ett par år nu, så börjar yrken också bli lite uttjatade. T.o.m med alla tilläggsmoduler (spelar alltså DoD4) börjar det bli lite långtråkigt. Speciellt krigaryrkena börjar bli uttjatade eftersom det i varje grupp finns minst två krigare och det finns 8 yrken (utöver "krigare") att välja på, och därför börjar man kunna varenda yrke rätt så bra.
Tilläggsmodulen tjuvar&lönnmördare har jag inget att klaga på. Där finns massvis med bra yrken, och alla är inte utforskade än heller. Skulle gärna vilja veta ifall nån har spelat kurtisan i ett seriöst rollspel och klarat av det bra?
Ja, men iallafall. Ifall nån nu har nåt spännande yrke (gärna då krigaryrke), med alla tillhörande färdigeheter, som de vill dela med sig av, är det fritt fram.
Till alla som kommer att skriva att man kan göra egna yrken: Jag vet, men jag är lat
/Black Dwarf
"I may be small but I can still kick your ass!"
Tilläggsmodulen tjuvar&lönnmördare har jag inget att klaga på. Där finns massvis med bra yrken, och alla är inte utforskade än heller. Skulle gärna vilja veta ifall nån har spelat kurtisan i ett seriöst rollspel och klarat av det bra?
Ja, men iallafall. Ifall nån nu har nåt spännande yrke (gärna då krigaryrke), med alla tillhörande färdigeheter, som de vill dela med sig av, är det fritt fram.
Till alla som kommer att skriva att man kan göra egna yrken: Jag vet, men jag är lat
/Black Dwarf
"I may be small but I can still kick your ass!"