Nekromanti Yyy

Syeth-hd

Warrior
varför har Yyy blivit moderator på en massa forum? vissa moderatorer har försvunnit. som Gurgeth som borde vara moderator på millenium.

enligt mig luktar der haxande. nån som har kommentarer eller en anledning till att detta hänt?

jag menar. ok att denne blivit moderator. men att denne ERSATT en massa moderatorer.

syeth hoppas att han inte trampar på en massa tår nu.

Man Mountainman

Storsvagåret
Yyy har varit moderator ett längre tag (tillräckligt länge för att bli upptäckt, om han nu mot all förmodan skulla ha "haxat" sig till positionen :gremsmirk:). Och Gurgeh har såvitt jag vet aldrig varit moderator.

Jaja. :gremgrin:

Syeth-hd

Warrior
jo gurgeth har varit moderator. har skrivit ganske mycket på forumet.

ok. ingen haxor.

hoppas inte Yyy bannar mig. :gremlaugh:

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Och Gurgeh har såvitt jag vet aldrig varit moderator.
Det är helt riktigt. Jag är nöjd med att låta någon annan vara det, även på Millennium-forumet.

/tobias

Storuggla

Champion
I for one welcome our new Yyy overlords. [NT]

Och nej, jag har inget vettigt att säga förutom det :gremsmile:

Storuggla, krabbfiske

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Icke moderator, enbart spelskapare. Hade han varit moderator hade han haft lila text på namnet och en liten flagga. Detta har aldrig gällt.

Och Yyy har varit admin ett bra tag, som sagt. Ända sedan omorganisationen av redaktionen, om jag inte missminner mig.

Syeth-hd

Warrior
märkligt. jag har alltid sett namnet "gurgeth" stå under millenuim forumet tills nyligen. :p

syeth är förvirrad men antar att gurgeth vet bäst själv om han varit moderator eller ej.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Yyy (OT och lite elakt)

"märkligt. jag har alltid sett namnet "gurgeth" stå under millenuim forumet tills nyligen."

Det kanske förklarar saken. Gurgeh är ju vad han heter. :gremtongue: