jag och mina rollspelsvänner har under senaste tiden sett på en del zombie filmer och jag som är spelledare fick förslaget av mina spelare att vi skulle ha lite zombies i neotech..och jag undrar...vart ska zombiesen komma ifrån ska de vara ett virus eller ska det vara ett misslyckat expriment(altså de vanliga) eller har ni några fler förslag?
jag har en idé det är att de jobbar på en bas på mars för ett meaga företag..och efter ett tag så kommer zombies och det blir panik och förhoppningsvis så lyckas rp överleva...men vart kom då zombiesarna ifrån..från ett annat konkurerande megaföretag som gör allt för att känna pengar..till och med dödar alla på de anda företagets rymdbas..
jag har en idé det är att de jobbar på en bas på mars för ett meaga företag..och efter ett tag så kommer zombies och det blir panik och förhoppningsvis så lyckas rp överleva...men vart kom då zombiesarna ifrån..från ett annat konkurerande megaföretag som gör allt för att känna pengar..till och med dödar alla på de anda företagets rymdbas..