Mogger
Hipsteranka
Caligo;n164587 said:Snygg karta! Var finns den högupplösta varianten för oss gravt synskadade?
Om det inte funkar, [url=http://s13.postimg.org/g9d7dm6w7/zonen_karta_final_web3.jpg]LÄNK[/URL]
Caligo;n164587 said:Snygg karta! Var finns den högupplösta varianten för oss gravt synskadade?
Hur tänkte du med att "göta älv" går ut vid uddevåld?Måns;n164588 said:
Det är inte göta älv. Det är den där fjorden vid Uddevalla som hittat en väg in. Göta älv är dock med på en senare kartaCaligo;n164613 said:Hur tänkte du med att "göta älv" går ut vid uddevåld?
Don't stop =(Måns;n164633 said:och så slipper jag spamma forumet med små uppdateringar hela tiden
Rymdhamster;n164634 said:Don't stop =(
Var är ogilla-knappen när man behöver den? Skåne dränkt! Hua...Måns;n163890 said:Oh! Nu kom jag på det! Jag ska lägga in Nekropolis typ runt Malmö eller så, som ska vara en gigantisk krater, delvis fylld av vatten, som även bildar en arkipelag i det som en gång var Danmark. Ja, hela Skåne och delar av Halland kommer att vara krossat/dränkt! Nekropolis är givetvis ett forntidens mausoleum, fyllt av ruiner och fornfynd. Och missfoster modell värre!
Det är egentligen bara lossgrävt från småland (äntligen)Nässe;n164726 said:Var är ogilla-knappen när man behöver den? Skåne dränkt! Hua...
Man kan säga att ni får skylla er själva. Also, det är historiskt korrekt!Nässe;n164726 said:Var är ogilla-knappen när man behöver den? Skåne dränkt! Hua...