Tur att det är 10001 medlemmar för jag har ett till konto från när @Fritt var webadmin som jag inte kommer ihåg e-post, användarnamn eller något annat relevant till (dock tror jag att jag kan gissa lösenordet).Det vore kul om det fanns statistik över tid. År för år. Är de där 10 000 sedan forumets bildande 2000 (?) eller alla konton just nu?
Det är användarna som fanns i det UBBT-baserade forumet, de som tillkommit under vB5 (förutom de som redan hade konto i UBBT så kontona slogs ihop vid migreringen), och de som tillkommit efter migreringen.Det vore kul om det fanns statistik över tid. År för år. Är de där 10 000 sedan forumets bildande 2000 (?) eller alla konton just nu?
Lite konstigt med tanke på vad @Lupus Maximus skriver. Generellt om det bara läggs på borde väl inte antalet registrerade konton blir färre.Tillväxten på forumet det senaste årtionet lämnar en del övrigt att önska.
Nekromanti - 10 000:e användaren
Ett hurra för den 10 000:e personen som reggat sig på Rollspel.nu: yatz! /Han som förvisso är 50 personer för sent ute, men med tanke på den perioden då fejkkonton var på modet så kanske det jämnar ut sigwww.rollspel.nu
Har för mig att vi nån gång gjorde en rensning av icke aktiva konton. Nån annan som minns nått sånt?Lite konstigt med tanke på vad @Lupus Maximus skriver. Generellt om det bara läggs på borde väl inte antalet registrerade konton blir färre.
Någon form av rensning har bevisligen skett vid minst något tillfälle.Har för mig att vi nån gång gjorde en rensning av icke aktiva konton. Nån annan som minns nått sånt?
Yep. Vi tog bort konton med noll inlägg som inte varit inloggade på … två år tror jag det var.Har för mig att vi nån gång gjorde en rensning av icke aktiva konton. Nån annan som minns nått sånt?
Låter rimligt. Jag minns ett konto som hette Khan någon gång 2003-2004 som inte var jag.Yep. Vi tog bort konton med noll inlägg som inte varit inloggade på … två år tror jag det var.