Oldtimer
Slava Ukraini!
... en dag kommer någon att ha med det på sin lista ... en dag ...
Och den dagen kom till sist...Vill spela
Dunder och drakar
Om man inte tycker att Google Translate gjort ett jättebra jobb, så finns originalet på sidorna 18-20 här.Läste ett inlägg här om Titan Games historia och blev såld. En riktig underdog! Det gillar vi!
Hmm, såpass? Vad är USPen?Wastelands - Har man inte spelat det så har man inte spelat Postapokalyps alls.
Torra kanelbullar i vapentabellen.Hmm, såpass? Vad är USPen?
Besvärliga 90-talsregler.Vad är USPen?
Rymdödlor.Vad är USPen?
Detaljerna! Detaljerna i allt från regler och färdigheter till tabeller och listor, hur kan andra postapokalyptiska spel INTE ha en dedikerad fordonsruta på formuläret? och sakna konservburkstabeller eller undgå att ha med listor med hundratals prylar man kan hitta i ruinerna eller på liken efter marodörlurkar?Hmm, såpass? Vad är USPen?
Vi har spelat nio spelmöten. Det blir i alla fall något till, sen får vi se om det fortsätter.Spela Caverns of Thracia med Mentzer. Sedan kan jag dö, uppfylld av ett inre lugn.
Det finns en SL, några spelare och en Doodle med datum för spelmöten ... så kanske, i mars ...
Här har det inte hänt något, men jag har ett par personer som har uttryckt intresse för JD. Inget som lär hända i närtid, men det skulle kunna bli något under året, i alla fall något one-shot eller så.DoD82
Mutant
Stormbringer (1, 2 eller 3)
Judge Dredd (GDW)
Är inte det minsta förvånad över att min hinklista med åren vuxit sig lång, och då är det här ändå enbart spel som jag redan har stående i hyllorna…
Tackar för tipset! Har även tidigare sett Cepheus nämnas, så jag borde nog ta mig för att införskaffa det.Utifrån vad du skriver tror jag att Cepheus med associerade produkter skulle falla dig i smaken.
Oj, denna tråd lever ibland!
- The One Ring 2e