Ja, Basses utslagsröst på Fjodor är lite för "mjahapp, jag lägger den häär (ååssåråkarjagräddavimesocksånämenhopppsan)"
Nej det håller jag inte med om! Jag röstar på den som är mest misstänkt och Fjodor har samlat ihop en hel del tycker jag:
Han röstade ut Octagonal (vi var flera spm gjorde det, men se Fjodor och Sömnige Isaac hamnar ganska skönt i mitten där)
Fjodor är lågflygare mm mm Han klör en skön stajl, lite avslappnat laid-back. Men har ändå koll på att det finns en romarförmåga vid namn ”Semper Battalius”!
Hans förslag på Julius menyval är sjukt vagt och blodlöst. Och det kommer heller inga förklaringar eller utvecklingar.
Lågflygeri är empiriskt bevisat* det vanligaste sättet ulvar spelar varulvsspel på här på Wrnu.
Nu har Fjodor kommit in i matchen och det är ju br…
…nä
där var han tvungen att dra igen. Som det kan bli! Attans!
Tills nu hade han skrivit typ två-tre inlägg. Igår.
Och nu är Fjodors bidrag till byn att han vill att vi ska analysera vilka ”ickegröna” som driver snacket. Men han röstar på Vimes? Har Vimes drivit dnacket
Nä nu går vi skärpa oss och ta ut en ulv som är så skicklig att han kan gömma sig in plain sight!
Jag kan gå på mer men det känns bara taskigt. Jag gillar ju Fjodor, men det här partiet bommade han.