Det spelar ingen roll med 6 i spel om 2 ulvar kvarOch om ern vampyr åker, så konverteras alla dennes "underhuggare" till bybor, vilket borde öka byns antal igen
Det spelar ingen roll med 6 i spel om 2 ulvar kvarOch om ern vampyr åker, så konverteras alla dennes "underhuggare" till bybor, vilket borde öka byns antal igen
2 ulvar kan inte vinna.... "There can only be one HIghlander"Det spelar ingen roll med 6 i spel om 2 ulvar kvar
2 ulvar kan inte vinna.... "There can only be one HIghlander"
Och ulvarna (vampyrerna" måste vara fler än byborna för att vinna (här tolkar jag in att konverterade bybor räknas som vampyrer till sin mästare)
Alltså får jag inte ihop ditt resonemang för fem öre
I mitt scenario finns max en bybo.2 ulvar kan inte vinna.... "There can only be one HIghlander"
Och ulvarna (vampyrerna" måste vara fler än byborna för att vinna (här tolkar jag in att konverterade bybor räknas som vampyrer till sin mästare)
Alltså får jag inte ihop ditt resonemang för fem öre
Va? Nu fattar jag nada vad du menar?Det spelar ingen roll för byn.
Jo, jag skrev i anmälningstråden att jag gillar start på helgen. Men att jag just denna lördag tyvärr skulle vara upptagen.Jag kan tycka att BM varit lite väl frånvarande, särskilt med tanke på att BM var en av spelarna som var glad över att spelet började på en lördag då det gör det lättare att delta. Kan dock missat något om att hon flaggat för lågt deltagande.
Brynolf och Bio är väl annars de som har flaggat för lågt deltagande utöver mig själv? Sidd flaggade väl för att han var på rollspel?
RäknaVa? Nu fattar jag nada vad du menar?
De kan inte både mörda och värvaRäkna
6, varav 2
2 mördas, två värvas.
Ah, hade missat 4b där ja, sant!Eller?
Jag tror INGEN värvning kommer ske R1 eller ens R2,,, Första värvningen lär inte ske fören den vampyrten kjan sälja in en klar vinst till den värvade.... för stor risk för vampyrerna...så fortfarande...do nothiung gybnnar bara tuggisar som kan nattmörda i lugn och ro utan riskÄven om röstar ut så är det dåliga odds. Innan värvning ingen röstmönsteranalys.
Sidd, inte likt dig att vara så lam. Du har alltid teorier och åsikter men plötsligt ingen aaaning.Sååå läser ikapp vid handling inför Mello-sittning.
Snegla på tv å käka tacos men det stoppar inte mig från att lira Varulvsspel nu.
Känns helrörigt det här med vad som bör outas osv å ligger jävligt lågt där och hoppas ni som diskuterar detta att ni landar rätt.
Hoppas Vampyrerna krockar i sina moves vilket verkar vara bra för oss.
Sidd, inte likt dig att vara så lam. Du har alltid teorier och åsikter men plötsligt ingen aaaning.
Så du tittade på Mello igår? Bjöd du in alla mellofantaster i din närhet ? Vilken artist kom till andra chansen? Vilket program är hen mer känd från?
Att du har röstat på mig helt grundlöst, ger inte direkt pluspoäng från min sida.
Röst: @Sidd
Jag tycker fortfarande att INGEN alternativet 'är byns sämsta väg.... vi är 12 totalt... 2 har grönat sig som siare.... 10 kvar.... Om man själv vet med sig att man är bybo...så är det 9 kvar att rösta på varav 2 ÄR tuggisar.... Vi behöver bara få ut de två..... om väktaren väktar Vimes och som siar på...så tror jag byn har detta.... ja det kommer kosta (mången) bybo livet...men tuggisarna kommer ha färra att gömma sig bakom för varje person som åker ut/grönasRÖST: @Ingen
Dels så överväger jag fördelarna med att undvika att rödta ut en bybo i R1 och dels har jag svårt att hitta en misstänkt just nu.![]()