fattar inte att han ger sig på Hellzon heller
Förklaring till min fundering om Hellzon:
- Post R1:66: Hellzon radar upp misstänkta och får med mig på slutet. Där å då har jag ännu ej deltagit pga Muncon hela dagen så jag blir lite förvånad över det då det är flera andra som inte deltagit men dessa namnar Hellzon ej. Mig tar han med bland andra som skrivit massa poster.
- Hellzon försvarar sig med att han läst Basses post i R1 där Basse har en ide om att just bara Sidd skulle slänga in ett dagmord för att inte ha tid att göra det senar i R1.
- För det första är Basses post uselt svag vilket rödar denne: Varför har han bara mig som tänkbar kandidat för detta beteende? Finns ju inget tungt argument egentligen som jag ser att vara så värst snabb och stressad på avtryckaren. Basses post är svag och märkligt tagen ur luften.
- Det som skaver är att Hellzon lite i förbigående smusslar ner mig i raden av misstänkta (laddar han här för framtida dribbel). Det är liksom för svagt för att följa upp med enda argument: Basses post.
- Både
@Basenanji och
@Hellzon bortser från denna situation vilket inte är till deras fördel och låssas som ingenting.
- Om du nu har missat detta: vad tycker du?
Märkligt att du verkar bortse från Octas kritik nu över att Vimes riskar A-huset och följer upp Vimes spel.
Du och Vimes dansar vidare ser det ut som.