Ja, den släpps innan Gothcon!jensofsweden said:Men Damarien är på g till tidigt 2017 va?
Ja, den släpps innan Gothcon!jensofsweden said:Men Damarien är på g till tidigt 2017 va?
Releaseparty? :wink:avatarex;n210465 said:Ja, den släpps innan Gothcon!
Lite ont om svar på den här delen av inlägget, i svaret ????jensofsweden;n210458 said:Hur blir det med den boken btw, kommer den släppas via crowdfunder eller "bara" vanlig release?
Obviously trying to maintain an air of mystery ????Kuma;n210558 said:Lite ont om svar på den här delen av inlägget, i svaret ????
Vi kommer nog kunna fokusera på att få ut dessa efter att Damarien har släppts (då en stor del av alla skribenter jobbar eller hjälper till med olika delar av den modulen).Swedish Chef;n218218 said:S:t Daria, Två öl och bröd, Oddhoders spegel, Juliis pris, Muaraks ande,Ett liv för Irian:Arvet,Gryningens tempel(Eldens väg del 1).
Alla dessa utlovades i äventyrspaketen,Finns det någon tidsplan när dessa äventyr dyker upp? Eller blir det "bara" Damarien, magibok och Kamor som kommer härnäst.
Gött, Damarien intresserar mig, jag skulle dock gärna vilja ha lite fler äventyr då jag just nu kört fast i mitt äventyrsskrivande.Kaigon;n218242 said:Vi kommer nog kunna fokusera på att få ut dessa efter att Damarien har släppts (då en stor del av alla skribenter jobbar eller hjälper till med olika delar av den modulen).
Snyggt, har läst igenom båda. Välskrivna och som vanligt god kvalitet.Kaigon;n283854 said:Nu har jag precis jagat ifatt och lagt upp de två äventyren:
Utöver det så är det magimodulen och stridsmodulen som det jobbats mest med på senast. De första kapitlen till stridsmodulen har börjat korrläsas men magimodulen har snart ett färdigt omslag. Fortfarande en tävling mellan dessa två för att se vilket team som blir klar först!