Såg att jag inte flyttat min röst, fast trodde jag hade det.
Om vi går på teorin att ulvar inte sitter ihop med varandra så lämnar det: Tripp, mig, Vimes, Brynolf, Vico, Emp och Tyr.
Jag tycker fortfarande att det är skumt att det saknas/inte skulle finnas en ulv (eller 2) mellan diesel och Cass. Det är ju faktiskt 9 pers där. Mer än hälten av vad vi började med. Cissi, Lukas och Korpa är gröna, det vet vi, så då är det 6 pers kvar. Tyr ser jag då som grön, varför skulle Mukwa sätta alla ulvar i ena halvan av väven?
Mina ulvkandidater är då: (ni andra kan ju lägga till mig mentalt)
Tripp, Vimes, Brynolf, Vico och Emp.
Har vi en ulv kvar kan det vara vem som helst, fast jag tror ju mer på de i mitten av diesel och Cass, vilket ger Korpa (grön), Vimes eller Brynolf.
Har vi två ulvar kvar:
Tripp kan vara med Vimes, Bryolf, Vico, Emp.
Jag kan vara med Vimes, Brynolf, Vico, Emp.
Vimes kan vara med Tripp, mig, Vico, Emp.
Brynolf kan vara med Tripp, mig, Emp.
Vico kan vara med Tripp, mig, Vimes.
Emp kan vara med Tripp, mig, Vimes och Brynolf.
Så; har vi en ulv, tror jag på Vimes. Kanske Brynolf. Brynolf känns grönare, men jag kan vara färgad av att han varit snäll. Vimes är även mer i mitten (direkt i mitten, faktiskt) av Diesel och Cass. ( Larsson och kk är för övrigt i mitten an Cass och Diesel åt andra hållet, och Larsson är ju bekräftad ulv)
Har vi två ulvar, vet jag inte, faktiskt. Borde väl vara Jag och Vico/Brynolf då, om man går efter "spacing".
Har det funnits något spel där någon varit ulv men inte vetat det själv?
I alla fall:
Röst: Vimes