Stövelkatten
Mästerkatt
I sann filantropisk storuggleanda är det här återigen dags för ett lotteri. Anledningen till att detta blir av heter "Magnus Seter" då han på forumets 15-årskalas drog min present - vilket var ett superfräck och megaepiskt "HIGH SEAS FANTASY EPIC ADVENTURE"-rollspel ur min hylla. Det sista Seter behöver är fler rollspel så därför lottar vi ut det. Plus två andra priser bestående av ett märkligt brädspel och en teckning föreställandes vad som helst gjord av undertecknad.
Det enda man behöver göra för att delta i lotteriet är att skriva sitt bästa, positiva, WRNU-relaterade minne. Jag vet att det finns masochister därute som går igång på flame wars och säkert har ett favorit flame war, men det är inte den typen av minnen som vinner "High Seas Fantasy Epic Adventure"-rollspel.
Jury i tävlingen är ett styck Stövelkatt och Magnus Seter.
Anmälan till tävlingen ska vara inne senast på fredag klockan 23:59. Och så utses vinnaren efter helgen (-ish).
Det enda man behöver göra för att delta i lotteriet är att skriva sitt bästa, positiva, WRNU-relaterade minne. Jag vet att det finns masochister därute som går igång på flame wars och säkert har ett favorit flame war, men det är inte den typen av minnen som vinner "High Seas Fantasy Epic Adventure"-rollspel.
Jury i tävlingen är ett styck Stövelkatt och Magnus Seter.
Anmälan till tävlingen ska vara inne senast på fredag klockan 23:59. Och så utses vinnaren efter helgen (-ish).