Ja, om det är samma som fanns när jag var grabb så gjorde det ett starkt intryck på mig ocksåSkräckkabinettet i källaren är ju inte så dumt. Det fick min fru att börja gråta
Ja, om det är samma som fanns när jag var grabb så gjorde det ett starkt intryck på mig ocksåSkräckkabinettet i källaren är ju inte så dumt. Det fick min fru att börja gråta
Sammalunda!Ja, om det är samma som fanns när jag var grabb så gjorde det ett starkt intryck på mig också
Jag kom till tråden för att tipsa om Beefeater, men när jag googlade för att skicka med en länk så såg jag att de har lagt ner. Synd, det var starkaste minnet från min egen Londonresa när jag var typ som din äldsta.
Hunterian museum. Helt bizzart och underbart. Hidden gem.Ska till London några dagar med familjen (barnen är 12 och 14), nästan en hel dag går bort för Harry Potter-besök, men har någon andra tips på saker att göra eller se med barnen, nördrelaterade eller inte? Har någon koll på en nördrelaterad-butik som är värd ett besök så tipsa gärna om den också.
Det var nog 15 år sedan vi vad där, så oklart om det är samma nu som då heller.Ja, om det är samma som fanns när jag var grabb så gjorde det ett starkt intryck på mig också
Denna är ju ett måste, och mycket annat kul ligger i krokarna. Jag köpte 40K actionfigurer sist jag var där.Forbidden Planet? På Shaftesbury Avenue. Mest för serienörden.