Jag börjar också luta åt teorin att vi har många ulvar i spel. Väldigt många här beter sig konstigt.
Vilka 7 har du som potentiella?
Det var nog först när Skarpskytten började hålla rygg på KK som jag på allvar började ägna den teorin den uppmärksamheten den förtjänar. För det finns ingen som helst anledning att försvara KK:s spel i nuläget. Om KK inte är en ulv är han som bäst en sten som dränker byn långsamt. Jag har efterfrågat bättre spel därifrån ganska länge, men får ändå bara höra nonsens från anmälningstråden och att alla andra är på honom.
Så rent krasst:
KK är solklar ulv
Skarpskytten är ulv som försöker posera som bybo genom att spela byboigt
LegoIvar är en trolig ulv på fladdrigt beteende
Basse är en potentiell ulv för att vara kalkylerat klumpig, men tror inte det
Impe är potentiell ulv för sitt pitbullbeteende, som jag råkat ut för tidigare, och där jag saknar det tydliga bybospelet som annars finns (vilket kan förklaras bort enkelt, men det är där jag ligger just nu)
Minst en av lågflygarna är ulv, svårt att säga vem, kanske flera
Sen har vi nog minst en ulv som gömmer sig bakom smart spel, tex Waterhouse, Octa, Andersson etc
Så mitt förslag är att vi driver ut KK och ser ifall vi får ett nattmord eller ej.
Kan haka på Skarpskytten här.
Gillar ju Skarpskytten och känner hens behagliga smekningar av K.K. Det är lätt att manipulera en K.K-hjärna så att jag läser och ser mer grönt än brunt.
Det jag kan haka på är ju att
@Anthrox är djupt förskansad i speluppläggsdiskussionerna. Nått som Skarpskytten noterar som rätt safe för en ulv. Så ser jag också på saker och ting för den som är intresserad. Jag fokuserar noll på speluppläggsdiskussionerna. Det är väl inte där en ulv klantar till det direkt och smetar brunsås över hela sig själv. Där har ulvarna facit.
Jag som bybo har inte ens behagat att läsa igenom startinlägget helt 100% ännu. Det kan också diskutteras som dåligt bybo-mannaskap, men för mig gör det just nu till eller från vad vi har för upplägg. Vi pratar 17 spelare i R1. Det är inte på spelupplägget ulvarna kommer att fucka upp sig. Det är på andra platser där vi måste ta ställning mot saker och ting.
Det är ju klart som fan att du hakar på andras hyllning av dina egna poster. Hur hjälper det någon? Det du skriver om mig synar de flesta igenom som osanningar, men snyggt försök. Spela som en bybo, eller åk ut. Just saying.
Äh, är det en ulvplan så är den asdålig
Det här är inget läxförhör, fel är ok så länge de rättas
Ja, det måhända. Jag har bara lite svårt att förstå hur
@Basenanji gjorde felet till att börja med.
Ser gärna mer spel från dig
@RasmusL tror att min största beef med honungsfällegrejen är att spelet ditt i övrigt varit under par/blekt. Men jag är inte den som inte kan ändra sig om sådana åsikter.