Tycker mig se en ökad mängd svartmålning av min karaktär nu, vilket är helt i linje med om vi har 7 ulvar att tampas med. Jag kan tänka mig att i ett sånt fall är det många ulvar som vill gömma sig bakom "det är svårorganiserat" för att inte visa på att vi har fått en massa förmågor i byn som inte ska till ytan. Det återstår att se. Jag reviderar min strategi i nästa runda ifall det visar sig att vi inte har 7 ulvar.
Is it though? Jag postar inte inlägg utan substans, var är det du tycker att jag har brusat? Att jag postar mycket är väl alla rätt medvetna om vid det här laget. Men du kan ju knappast påstå att jag inte postar saker som tillför något till diskussionen?
Ännu ett substanslöst inlägg som bara matar på med ingenting från dig. Allt det här är nonsens som du postat flera gånger. Det har påtalat för dig att det är nonsens som du postar flera gånger, ändå så fortsätter du det. Det finns inget av värde i att jiddra om något som hände i anmälningstråden. Det finns inget av värde i att påpeka att folk misstänker dig när du konsekvent gör saker som går emot byn och inte hjälper till någonstans. Du hade liksom kunnat kopiera randomkommentarer från YouTube likväl. Att du fortsätter köra på den här spelstilen istället för att på något sätt aktivt försöka hjälpa byn är det starkaste argumentet gör att vi har 7 ulvar. Det finns råd för ulvarna att ha spelare som beter sig på det här sättet, det hade det inte gjort med färre antal. Byn har definitivt inte råd med spelare som gör så här.
(Slinker emellan
@Sidd här, för att KK ändå tryckte in mitt namn)
JAG HAR: aktivt kommit på en plan som, om dem utförs felfritt, ger byn information gratis.
Utmanat flera spelare med suspekta beteenden, för att ställa dem till svars kring det.
Aktivt försökt undanstyra ett slappt drev mot en inaktiv spelare som inte hade gett någon information alls.
Säkert fler saker som jag inte tänker på just nu. Jag postar ju rätt mycket som sagt.