Okej en lista från Sidd: korta kommentarer igen, ge respons, hejjarop å få mig att ta reson
Dessa första är inne på samma tänk som mig i mångt&mycke:
Anthrox. : Letar i spelmekanik och vågar ta ställning och ge svar på tal. Är med i matchen.
Hägerstrand. : Saklig och vettiga resonemang, Ser på spelet likt mig
Octagonal. : fastnade som vanligt på Impetigo och har sansat valt samma syn som mig på den historien, chill
Gruppen mellanmjölk kom igen nu och hjälp byn men vi får väl se mer sen / kan förstås vara ulvar:
BiobunkerVII. : lever inte upp till sin önskade Kaoskardinalstatus
Andersson. : hala ålen som än så länge som smyger i vassen
HerrK. : startar Basse-tåg
Brynolf. : väldigt sent in i spel vilket inte hjälper byn och verkar flyta sitt eget spel
RasmusL. : vilket mellanmjölksmjäk kom igen nu och sätt fart på byn
Waterhouse. : ligger å lågflyger helt okaraktäristiskt, min lilla vattenmus
känns så kall och frånvarande
Konrad Konvalj. : bruseKK lattchar med oss å jag är för korkad för att fatta vad ombudet betyder, hjälper ju inte byn,
LegoIvar. : jädrans svårbedömd, verkar leta i hur han ska ställa sig i olika frågor vilket lutar grönare
Fjodorsenuba. : spelaren som jag nästan alltid tycker är lågflygande och på andra spår än vad jag tycker. Röstar på mig men…!
Ludna spår som jag inte håller med så här långt: Jag tycker alltså dessa inte har några bra motiveringar till sina röster. Tycker att dessa fyra över hela rundan mest går i samstämmig marsch mot nåt som inte hjälper byn att fatta läget
Impetigo. : verkar ha ulv-bias på mig och gör allt för att hitta nåt som stödjer detta, motargumenterar försök från tex Anthrox att driva byn framåt,
Empiricus. : obefintligt deltagande och lyckas ändå haka upp sig på mig, ingen hjälp framåt härifrån
Skarpskytten. : röstar på mig för…ja inte fasiken vet jag/han men han tycker att Impetigo ”har ett bra case”
Basenanji. : röstar på mig å ska på galej, lagt upp tjusig tes men vi har ju svårt att hitta vem av oss alla som ska vara var i hela tänket.
Fridens