Hur relationen mellan rollspel.nu och vrållådan ser ut är jag inte rätt person att svara på, men jag vill bidra med en kompletterande bild av vrållådan. Jag förstår att det finns olika perspektiv här.
Själv hänger jag mest i vrållådan nu för tiden. Förr var jag bland de mest aktiva här, har sett stormar komma och gå, och känner väl mest att jag inte har så mycket att bidra med (av anledningar som perifert hör samman med den här trådens utgångspunkt). Jag upplever att vrållådan, liksom de flesta sociala sammanhang, ibland drabbas av dålig stämning, något som ibland beror på en het diskussion som inte tar slut och ibland beror på oaktsamhet. Ofta upplever jag att folk i vrållådan är kvicka att säga till när någon går över gränsen, och måna om att det ska vara schyst. Snarare än toxiskt och grabbigt besöker jag ett rum där mestadels män, det medges, delar generöst av sina upplevelser och stöttar varandra när det är tungt. Det är något jag är väldigt tacksam över och önskar för alla som besöker vrållådan.