Octagonal
Swashbuckler
Nu ska vi se, lite blandat jag fastnar på i tråden men tänkte dela det med er.
"På riktigt Octa"? Jag misstänker två pers och röstar på en av dessa. Att det skulle vara konstigt i sig är bara väldigt konstigt av dig att ta upp. Sen är ju röstläget bara en ifrån nu.Octagonal tror att både Anth och WH är röda, och röstar därför (?) på Anth (på riktigt Octa, hade det inte varit vettigare att rösta på WH som har fler röster på sig?)
Okej spännande vill du utveckla detta ytterligare tack. Varför är de DTF:er och vad innebär det för hur vi borde förhålla oss till dessa. Vill vi få ut dessa eller är det bra att ha kvar för de inte är ulvar.@Octagonal jag tror inte heller de (WH och Anthrox) är bybor men jag misstänker inte heller att de är ulvar, utan DTF:er.
Mycket av det Anthrox skriver försvinner i vimmlet men detta tycker jag är intressant och inte är att se spelet ur ett byboperspektiv. Antingen är med mest blaj som inte gynnar byn (rödande) eller en onding som sitter på massa info (rödande). Om du nu på riktigt tror på ett sådant scenario så vill du ju inte heller skylta för mycket med att du är bybo vilket ju ja gjorde i just "Hitta Jesus" spelet vilket blev min död.Personligen så kan jag tycka att det varit lite mjäkigt och försiktigt spel än så länge, men det lär nog falla sig naturligt när det antagligen är så många scumm-spelare. Under Hitta Jesus, där alla var ulvar, var det ju knappt någon som skrev i tråden i början och jag ser lite samma beteende nu. Vilket borde signalera att ulvarna är multipla och har en egen chatt, samt att någon av DoD (eller båda?) Även de har multipla spelare som hänger i chatt på annan ort. Undrar om det är orimligt spel om det är 2/2/2-split mellan alla scummisar?