Octagonal
Swashbuckler
Jo det är nog bara ett tankeuppkast, tänkte att ett förslag lagts framHar Basse valt trupp eller var det bara ett tankeuppkast?
Jo det är nog bara ett tankeuppkast, tänkte att ett förslag lagts framHar Basse valt trupp eller var det bara ett tankeuppkast?
Jag tänkte så här förstår du väl:Vilka har vi färg på menar du?
Ja.Make sense att sia Bio som ni redan nämnt. Samtidigt är jag inte heller säker på Sidd som jag får lite röda vibbar av. Lågflyger samtidigt som det kommer ganska tomma inlägg. Vågar inte dra ut svängarna som det brukas och är nu orimligt optimistisk med att när vi har gått hem detta uppdrag kommer ha 5 gröna, vilket ju skulle betyda att vi redan vunnit spelet. Tror du på det själv eller är det bara rökridåer…
Just för att folk ska tycka att de är grönade. Som Martin skrev, ett väldigt vanligt mönster är att en röd åker med i första uppdraget och grönar sig. Sedan åker samma trio i R2 plus en till, uppdraget misslyckas och alla tror att det är nykomlingen.Sen så har jag inte riktigt fattat varför snapphanarna med flit skulle vänta med R1 å sabba ett uppdrag? Varför skulle det alltid vara så att buset skulle bjuda på ett klarat uppdrag liksom?
Om ni undrar hur jag tänkt. Tycker att detta resonemang är bra!Jag tror Basse kan sia Imp också, men någon med lite mer logik/matematik innanför pannbenet kanske kan tänka färdigt åt mig. Alldeles oavsett får vi en fin kedja med Bio, Imp och Basse om Basse siar någon av dem
Men du siade ju inte Impe?!?Om ni undrar hur jag tänkt. Tycker att detta resonemang är bra!
Tack för snabbt svar, men varför nej?RÖST: NEJ
Eller BB. Så du byggde ingen kedja, som Vimes föreslog.Men du siade ju inte Impe?!?
Nä, det behövs väl inte? Jag siade Vimes, kunde inte stå emot och han har betett sig mycket skumt i det här partiet, det måste också du kunne medge.Men du siade ju inte Impe?!?
Du valde att inte sia BB, och du säger ju själv att "om Bio är grön så är Impe grön", medan det omvända inte gäller. Så Bio kan ju omöjligen räknas som grönare än Impe.Tack för snabbt svar, men varför nej?