HÄRLIGT ATT VARA IGÅNG!
Försnack
Har väntat länge på det här känns det som! Ok, jag kommer vara på facklig utbildning på Villa Lovik (googla!) 16-18/4, men tänker absolut vara med så mycket jag hinner och kan. Bra, klassiskt och stilrent upplägg
@Hägerstrand så cred till dig redan nu! Bra design!
Spelsnack
Jag förväntar mig att alla delar med sig av sina tankar om vilka de hade valt om de fått chansen att bygga ett lag. Ja, det kaske inte är särskilt
hård data, men kan visa sig väldigt användbar i framtiden. Därför blir jag lite avogt inställd direkt till
@Anthrox som i min läsning (ja, jag kan ha fel) verkar tycka att det inte ger så mycket?
@Anthrox får gärna utveckla tankarna där.
Jag säger inget om siaren så har jag inget sagt. (Tycker att det är en bra strategi just nu)
Mitt lag om jag hade fått välja
Ja, jag hade ju väldigt gärna knutit till mig mina goa' kompisar från förr:
@Octagonal @Waterhouse och jag blir ju ett superlag i sådana här spel.
@Vimes och
@Xyas vore också kul att jobba med.
@Sidd är ju en favorit!
...men min
föredragna inställning, både om jag är ulv och ska välja nattmordsoffer och om jag får bygga ihop ett varulvslag är att
fucka med logiken.
@RasmusL är skicklig men är lite för s(p)exig för att kunna hålla sig i skuggorna,
@Impetigo och
@Anthrox för bra och självklara mål.
Jag hade valt två av
@Andersson @Brynolf @fjodorsenuba. Mina orders hade varit att ligga lågt, för att sedan börja spinna på konspirationsteorier där någon av höjdarna förstås satt ihop ett Dream Team. Jag skulle vilja spela lite low key, försöka jobba upp paranoia i byn och därefter dra sig tillbaka. Vi får väl se hur ulvlaget tänkte.
Tillsvidare röstar jag på
@Andersson eftersom hans
oerhört slöa röst kräver mer! Varför skulle det vara så dumt att föröska spekulra hur FBI har tänkt? (jag tycker att alla som inte vill redovisa hur de tönkt är skumma och uppmanar er andra capos att pressa dem som inte vill vinbäga!) Utveckla dina tankar
@Andersson !
Röst: @Andersson