Khan
Kondottiär
Här kommer mitt andra scenario, det som handlar om diplomati mellan rövarband i en av Agweons många djungler.
Attachments
-
99.3 KB Views: 32
Superskoj! Gillar "twisten" att det är två band, med lite olika karaktär.Här kommer mitt andra scenario, det som handlar om diplomati mellan rövarband i en av Agweons många djungler.
Ursprungsplanen var tre band, och en neutral part i skogen, men det gick inte att få plats med på bara två sidor. Vi får se om det blir en extended edition framöver.Superskoj! Gillar "twisten" att det är två band, med lite olika karaktär.
Bara jag som inte kan se och läsa detta scenario?View attachment 7242
Tillbaka till mina rötter i rollspel så skrev jag ihop ett äventyr till Call of Cthulhu Sverige. Ett scenario som utspelar sig i Uppsala. Våra utredare letar efter hemligheter bland Uppsalas frimurare.
Utmaningen för mig detta år var att skriva scenarion på en kväll. Så blev det också
Kan du få hem filen? Eller är det filen som är trasig?Bara jag som inte kan se och läsa detta scenario?
För mig funkar det fint.Bara jag som inte kan se och läsa detta scenario?
Fungerar denna bättre? Spännande att det inte fungerade, den är sparad genom AdobePDF så den borde ju rimligtvis vara den bästa sortens PDFFår hem filen, men olikt samtliga andra bidrag kan jag inte öppna denna i förhandsgranskning, försökte även plocka ner en mer avancerad PDF läsare på App Store på Macbooken men det funkade inte heller. Mycket konstigt. Övriga står under PDF-dokument denna är bara namngiven Dokument och inga program vill öppna den.