Här är mitt bidrag.
Attachments
-
921.4 KB Views: 139
Fan vad coolt!Här är mitt bidrag.
Kul upplägg! Blir sugen på att läsa Dimmor & Borgar.Här kommer mitt bidrag. Det är till Dimmor & Borgar:
Det kommer snart mer till Dimmor & Borgar!Kul upplägg! Blir sugen på att läsa Dimmor & Borgar.
Riktigt coolt! Är verkligen i stilen som spelat är skriven i och hade lätt kunnat vara ett start äventyr i slutet av boken.Gott folk! Här kommer det helt nyskrivna ensidesäventyret DRUIDDRÖMMAR för rollspelet Dimmor & Borgar. Andra bidraget till spelet i den här utmaningen. Himla kul. Trevlig läsning!
Tack! Kan bara hålla med om att det inte hade skadat med ett introduktionsäventyr i grundboken. Samtidigt var ju förhoppningen med boken (och licensieringen) att skapa så goda förutsättningar som möjligt för att vem som helst skulle vilja, våga och kunna utveckla eget material till spelet och publicera det. Det visade du ju verkligen prov på i ditt bidrag!Riktigt coolt! Är verkligen i stilen som spelat är skriven i och hade lätt kunnat vara ett start äventyr i slutet av boken.
Fan vad äckligt detta är på väldigt kort tid. Vädligt Stephen King. Väldigt bra.
Fan...,så brände man pengar på rollspel igen..... Detta fick mig att köpa Barkhäxan
Superfett. Skulle jag leda en one shot skräckis imorgon skulle jag köra det här.
Schysst! Går att spela på massor av olika sätt och kan lätt användas som en krok för något längre.
Sjukt bra!Att ligga hemma i två dagar gjorde under med kreativiteten!
Här kommer ännu en enbladsgrej till Barkhäxan: Ruveruckel
Att man får använda baksidan av sitt A4 om man vill/behöver/måste/får lust!Hörrni! Vad menas med eventuellt baksida?
Jag har börjat!