Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Skillnaden mellan "blad" och "sida". Ett blad har två sidorHörrni! Vad menas med eventuellt baksida?
Jag har börjat!
Skillnaden mellan "blad" och "sida". Ett blad har två sidorHörrni! Vad menas med eventuellt baksida?
Jag har börjat!
<3 Jaaaaaa jag vill också utsätta mina spelare för enorma arga fåglar!!!!
Fasen så trevligt! Stort tack ska du ha!
Jag kräver en ursäkt för att du ber om ursäkt för det.(Ber på förhand om ursäkt för eventuella ordvitsar/ordlekar i äventyret.)
Egenstrutsar!
Betyder inte detta att man rent tekniskt faktiskt kunnat skriva 2 sidor, för man kan ju printa ut det på ett A4 ark, och bryter ju då inte mot reglerna?Regler:
- Bidrag ska vara en A4 (fram och eventuellt baksida) i pdf-format
Ja, så är det. Det är två sidor som gäller (vilket inte hindrade mig från att begränsa mig till en sida )Betyder inte detta att man rent tekniskt faktiskt kunnat skriva 2 sidor, för man kan ju printa ut det på ett A4 ark, och bryter ju då inte mot reglerna?
Mycket roligt att se!Här kommer mitt bidrag!
Ett scenario till Vindsjäl där en hel bys framtid ska komma att avgöras med en farligt tung rågummiboll!
Du har ritat den vackraste kartan!Här kommer ett bidrag till Väsen... Vet inte exakt vad som gäller med deras OGL så jag slängde in den där för säkerhets skull. Det är ändå jag som ritat allt osv osv. Skrev och ritade det igår och idag. Hoppas det duger
Dropbox
www.dropbox.com
Haha så typiskt då att kartan är gjord i Inkarnate och sen photoshopDu har ritat den vackraste kartan!
OK det var lite småfel i den. Den är nu uppdaterad. T.ex så hette Stormhattsskogen "Stormhatsskogen" på kartan. Det saknades lite detaljer osv.Här kommer ett bidrag till Väsen... Vet inte exakt vad som gäller med deras OGL så jag slängde in den där för säkerhets skull. Det är ändå jag som ritat allt (kartan är gjord i Inkarnate och sen photoshop). Skrev och ritade det igår och idag. Hoppas det duger
Dropbox
www.dropbox.com
Ett helt annat äventyrT.ex så hette Stormhattsskogen "Stormhatsskogen"