Beastslayer
ROTN
In med en apocalypskult så är det ordnatSer nu dock att jag missat temat, doh! Får se om jag hinner fixa i morgon.
Jag tänkte inte ens initialt på att du missat temat. Men nu hinner du fixa till det.
In med en apocalypskult så är det ordnatSer nu dock att jag missat temat, doh! Får se om jag hinner fixa i morgon.
Härligt scenario. Ett par religiösa kultister/fanatiker bland överlevarna så är temat löst...In med en apocalypskult så är det ordnat
Jag tänkte inte ens initialt på att du missat temat. Men nu hinner du fixa till det.
Haha det var precis min tanke att lägga till.Härligt scenario. Ett par religiösa kultister/fanatiker bland överlevarna så är temat löst...
Än finns det tid!Följer med spänning tråden. Hade tänkt skriva nått men det rann ut i sanden tyvärr. Må bästa scenario vinna!
Snyggt! Riktigt, riktigt proffsigt.Inte korrekturläst det för fem öre och har säkert mer plothål en amerikansk TV-såpa, men nu finns ett bidrag till så @God45 slipper vinna på walk over i varje fall.
The Last Supper.pdf
drive.google.com
Sånt tjat!Får vi se ett scenario till innan midnatt tro? Kom igen
Grejt!Sånt tjat!
Åkejrå...
Det var på minuten! GöttPga ett mycket olägligt teknisk fel (min Scribus fil buggade ut igår morse så jag fick börja om från förra helgens arbetsfil) så blev den här inlämningen både i sista minuten och inte alls så snyggt som jag hade hoppats (fick ingen tid att finputsa eller ens jobba med fonts och layout).
Ja varför inte, cool idé.Försäkringsäventyret gav mig lite ideer... Låta försäkringsteamet hitta en hjälm med en inspelad cam-fil, och då får de spela Hadley´s Last Hope som en flashback...