Två timmar innan deadline låter spontant väldigt sent. Alldeles för tajt i min smak innan deadline.
Hellre tydligare redan ikväll när alla deltagit ordentligt.
Håller med Basse och nu Octa om att Vimes inte värst verkar vara på hugget och tar det väldigt lugnt.
Kommit med anledningar som kanske stämmer och kanske ligger lågt som strategi som bybo för att slippa bli nattmördad.
Dock så tror jag det vore feltänk
@Vimes då ulvarna har dig som högprioriterat mål ändå att nattmörda: så in å gräv nu ikväll.
Vidare tycker jag Hägern lite konstlat muckar gräl med StradhLestat: kanske vi har 1 eller tom 2 ulvar här som brusar till det.
Båda ligger passande nog först i varsit drev.
Ser det faktiskt nu när jag skriver det: att det kan ju vara en intressant taktik att faktiskt nu direkt offra en ulvkompis genom att dreva ut denne och därmed försöka gröna sig själv.
Elektorsrösterna samlas ju kvar i ulvagänget ändå.
Ulvarna vill ju hemskt gärna hitta ett sätt att gröna sig OCH behålla röstningspoäng innom laget.
Skulle inte förvåna om de gör ett sånt försök nu när de försöker hitta nån annan strategi än att motclaima Siare vilket vi kommer avslöja innom 1-2 rundor och därmed kunna rösta tillbaka de förlorade E-poängen om vi byn råkar dreva ut en bybo först av de två Siarna.
Titta: ett litet gräv så här direkt i R1 efter jobbet
Återkoppla!
Folkets starkaste kandidat Sidd -
”För Byns Bästa”