Och jag kan stå för var min röst ligger just nu. @Vimes har varit rätt inaktiv, reagerat defensivt snarare än beklagande när det påpekats (vilket han brukar göra) och har grejen med att outa omedelbart om han är ulv som ligger honom i lite i fatet.Jag höll på att glömma att jag ska iväg och gratulera min mamma på födelsedagen, men som tur är har jag barn som håller koll på sånt åt mig.
Sticker om en stund, så jag är inte med på så mycket kvällsaction, men jag har satt två larm så jag är med på röstrockaden.
Längst ner i startposten. Hittar du den?Jag vet hur man röstar!
Men jag vet inte hur/var man kan läsa hur röstningen står.
5 röster!!
Du kan se min motivation några poster ovanför här, men vem röstar du på och varför? Krånglar röstverktyget även när du lägger röster? Jag kan inte se att du röstat alls.Varför röstar alla på Vimes?
Skrivit lite och varit väldigt avvaktande. Brukar också ha intressanta takes vi inte riktigt fått ta del av än.Varför röstar alla på Vimes?
Om du tittar tillbaka på vad du skrivit, är det något särskilt innehåll du skrivit om som vi andra missat?Jag har satsat på att skriva innehåll snarare än brus, när jag väl haft tid att skriva.
Jaså? Det är ju ett coolt scoop om det stämmer. Någon som kan verifiera?Han hävdar att han är "blödig som SL", vilket all som lyssnat på Rollspelsdags VET inte stämmer...
Lyssna på deras Chock kampanj.... (den är klart värd att lyssnas på). Det jag har hört med @Anthrox som SL har INTE varit blödigt...... Jag kamn tyvärr inte ge input från "tjuvar och lönnmördare" som han spelleder för sin bror och Robert Jonsson.... jag har hittils bara kommit halvvägs genom deras session zero.....men det skulle inte förvåna mig om minst en av de två spelar karaktärerna kommer få ett grymt slut.Jaså? Det är ju ett coolt scoop om det stämmer. Någon som kan verifiera?
Ok, snyggt med bild och allt. Men vad tycker DU? Tror du på hypotesen ”två nybörjare och en erfaren”? Skulle det kunna vara på något annat vis?Jag ha nu gått igenom och letat spår på "2 av varulvarna är nybörjare spåret"
Det nämndes först av @Hägerstrand, men har verkligen drivits av @Anthrox med lite från sidan av @Octagonal
Anthorax har dock varit väldigt drivande i frågan. En av posterna av anthorax i sammanställningen är inte kopplad till "nybörjare", men är en direkt lögn. Han hävdar att han är "blödig som SL", vilket all som lyssnat på Rollspelsdags VET inte stämmer...
Röst: @Anthrox
Ja den hypotesen känns helt tagen ur luften och underbyggd av bara "det har inte kommit en mot-siare".... Motsiare strategin kördes väl rätt nyligen om jag förstår vad folk säger...så tror mer Ulvarna testar ngt nyttOk, snyggt med bild och allt. Men vad tycker DU? Tror du på hypotesen ”två nybörjare och en erfaren”? Skulle det kunna vara på något annat vis?