God morgon från bakre toan. Här luktar det illa.
Här sitter man och sover vid start, blev tidig natt igår. Dåligt av flygvärdarna att inte kolla att man satt på sin plats med bälte på!
Tror jag missade säkerhetsgenomgången...
@Genesis intressant tanke kring DTF. Jag har inte spelat tidigare omgångar så bra att du lyfter detta.
Håller med om att prylarna inte är intressanta utan mest fluff för siffrorna. Avslöjandet av siffror gör att det blir lättare att veta vart man ska gå för att slöjda (och som jag tolkar det skaffa sig förmågor). Svårt att veta vad maxvärde på en pryl är utan att avslöja prylarna antar jag dock. Men om det är som du säger att vi kan bli mördade att stå bredvid andra så är det ju ett skäl att inte röra på sig till andra.
@Sidd tror nog lite eftertanke denna gång innan avslöjande behövs i R1. Dock borde jakten på saker att slöjda kanske leda till att vi avslöj(d)a en ulv?
Mina tankar är så här:
- Jag tycker det vore kul att prova att slöjda men det känns också ulvigt/DTF:igt att fokusera på det
- Om Genesis teori om att ulven/ar bara kan döda om de står i samma rum så vill jag vara själv plus att det ger röstmöjlighet på alla på flygplanet istället för alla som är i samma rum. Att gå in i ett rum själv till en person kommer kännas misstänksamt, gå i grupp känns bättre.
- Att avslöja antalet prylar känns okej, men kanske inte värdet på dem?
Gällande förflyttning så känns det spännande att både stå kvar (kunna rösta på vem jag vill) eller gå vidare för att leta prylar att slöjda.
Just nu känner jag att stå kvar och avvakta känns bäst för mig.
Lägger en röst på martin3 för att han ska vakna till!
Röst: @Martin3
Hoppas DNS strulet löser sig snart så alla kan komma med sina tankar.