fjodorsenuba
Krigarpoet
Med tanke på att det är efter läggdags för mig så kommer ingen djup analys...Ni som är tysta nu, vad har ni att säga om det här?
Det är ju öppet mål att dundra in här!
Vad säger ni:
@Impetigo
@Martin3
@fjodorsenuba
@Stövelkatten
Er tystnad talar!
Vi har flyt att plocka en DTF RasmusL. Tack för gott spel!
Impetigo är ju enligt Vimes AFK, redan uträknad av er andra då eller?
Känner mig betydlig mindre rädd för martin3 och genesis kom med bra argument förra vändan om varför.
Mycket märkligt att du kan skutta 2 steg Basenanji. Antingen har du eller Empiricus specialförmågor...
@Empiricus har du någon funkig förmåga som skulle ha flytta på Basenanji?
Om turordningen är att man går innan man mördar så verkar det ju sannolikt att vi har distansmord, låter läskigt!
Om man mördar innan man går vilket är det ni förordat så är det ju Hellzon eller Basenanji som mördat Sidd. Surt att du inte fick fortsätta Sidd.
Typ samma som Genesis säger.
Rödlistan:
- Basenanji, inte skickat orders, gått flera steg, gjort underliga misstag, stod i samma rum som Sidd
- Empirucus, misstänkt dragförmåga, ska han nu mörda Basenanji?
- Hellzon, stod i samma rum som Sidd
- Impetigo pga inaktivitet
- xyas, låg aktivitet hitills
- stövelkatten, mellanmjölk, ser gärna att du dricker klart och lämnar en rapport
- martin3, varit aktiv och faktiskt gjort det han sagt, hoppas på att du kan förmedla vad du tänker göra denna runda lika tydligt
- Genesis, agerar skarpt och klarsynt och som bybo
För information så imorgon reser jag med jobbet och kommer bara kunna komma in på telefon och har tillgång till dator först efter kl 20.00. Jobbets dator blockar spelsiter som tydligen rollspel.nu går under