Empiricus
Hero
Nu tillskriver du mig förmågor jag kanske inte kan svara upp mot helt. Men jag kan väl försöka.Du är en smart spelare så du hänger med på mina tankar.
Spökkoden var intressant, jag blev lite pepp på att tänka kring den, så jag ändrade mig sådär 38 minuter efter att ha postat en annan åsikt innan. Du vet, som man gör om man blir charmad av en briljant idé eller råkar vara flexibel.
Jo, i inlägg #126. I samband med inaktiva Halo och att jag hade språkspår på Halo+Genesis och gick med paranoida vanföreställningar om VIMBAS vs HALGEN som du kallar det. Vimes har väl helt enkelt halkat ner från toppskiktet under tiden fram tills nu, det är inte som att jag går och tänker "hmm, Vimes är inte tvåa längre" snarare än "hmm, Genesis är ju suspekt".Någonstans har du skrivit att Vimes är din nummer 2 efter Basse så det vore ju mer intressant av dig att ge dig på Vimes än köra på Genesis. Varför valde du Genesis? Skall vi ha dubbeldrev som vi har må det vara mer köttigt för dig att skapa ett dubbeldrev mot de två du misstänker främst och inte splitta upp det på andra spelare som du inte misstänker lika mycket. Sen har jag för mig att du är mer säker på att Genesis är zombie än ulv. Det gör Genesis till en bra allierad tillsvidare. Lixom. Det är ulvar vi vill hänga nu.
Jag håller för övrigt inte alls med om att zombies är allierade tills att ulvarna är döda, kan vi få ut dem så borde vi försöka, de är ju som siarsäkra ulvar som dessutom av trackers kan förväxlas med typ siare, trackers eller annat som inte är ulvar. Scum som scum och borde röstas ut. Jag tolkar ordningen på händelser på natten att vi inte ens har en respit från nattmord om vi röstar ut sista ulven med zombies kvar i spel.