Konrad Konvalj said:
Emps said:
Röst: Brynolf - för att jag fortfarande känner alltför mycket mellanmjölk. Svag röst som attan, speciellt när jag förra rundan velade bort att rösta på Brynolf just för att jag inte bara ville gå på magkänsla. Men jag skall se över allt jag har i morgon igen och förhoppningsvis fatta varför magen säger att Brynolf är lömsk eller fatta att magen har fel.
Brynolf är den du misstänker mest förstår jag.
Vad tror du om övriga spelare? Vart kan det finnas fler ulvar för det finns fler.
Det känns som att det borde finnas åtminstone en ulv i något av de två stora slutdreven, det bör väl vara i Ulvaintresse att få ut antingen LJSLarsson som vi vet är grön nu eller Basenanji som claimat siare. Eller är det bättre att inte beröra sig med något av de stora dreven och gräva ner sig i en duell a la Hastfer vs Mukwa?
Spontant känns båda alternativen som mindre än otroliga, jag dras själv (som många andra också verkar göra) mot Hastfers irregulariteter. Men det gör att jag inte vill titta där, för alla andra gör ju det, och då kanske vi blir blindsidade av någon annan.
Anyhow.
Ponera 3 Ulvar. Varför dödade de just BDG, och var de med och valde att hellre rösta ut LJSLarsson än Basenanji?
Eller höll de sig ifrån att haka på de dreven när de tog fart och stannade där de var?
Kvarvarande spelare
Röstade på LJSLarsson:
Vimes 2013-04-03 21:17
Basenanji 2013-04-04 17:54
Nässe 2013-04-04 20:59
Röstade på Basenanji:
Recca 2013-04-04 12:42
Empiricus 2013-04-04 20:48
Röstade på Empiricus:
Brynolf 2013-04-01 22:10
Konrad Konvalj 2013-04-04 17:59
Röstade på Mukwa:
Hastfer 2013-04-04 19:32
Röstade på Hastfer:
Mukwa 2013-04-04 13:39
Brynolfs röst som ligger kvar på mig sedan start, tillsammans med lågtflygandet, gör mig mest misstänksam mot honom.
Det skulle ju vara intressant (och kanske snyggt) om Ulvarna var Brynolf, Hastfer och Mukwa som finurligt tittar och skrattar åt oss där vi snärjer in oss.
Men det känns inte rätt helt heller, jag måste filura vidare på det.
Min inaktivitet bör för övrigt lösa upp sig efter lördag, för på lördag är det högskoleprovet, och efter det så kan jag prioritera nöjen mer.